Utlänningars ovilja till kontakt och ointresse för andra utlänngar.

Hahaha. jag tycker inte klädseln spelar så himla stor roll. Men inte fan tänker jag ha på mig svinvarma långbyxor när det är 34 grader varmt, annat än vid bjudningar som bröllop begravningar och slika saker. Som Långeman snygg t-shirt och snygga shorts... Det funkar till immigration och alla andra ställen.

Men något som jag finner ganska motbjudande är dessa gamla gubbar som stövlar in på Big C, och dylika inrättningar, i sina fula singel-linnen heter det väl, och de hänger där slafsigt på den åldrande kroppen. Jag är själv 67 år, så man måste la inse att det ser för jävligt ut i alla fall.. Kanske har på sig baseboll-kepsen bak och fram där inne, men "hallå" secka fjantar, fattar dom inte hur löjliga dom ser ut..
Åldrande manskroppar verkar ha atraktionskraft på yngre thaidamer med eller utan linnen.:p

Åldrande manskroppar verkar ha atraktionskraft på yngre thaidamer med eller utan linnen.:p
Ja det är "nåt" speciellt faktiskt. Jag för min del är i mitt fall i alla fall, helt övertygad om att detta jag kallar "nåt" är det som finns kvar hos oss äldre från våra yngre dagar på denna jord, då när vi bara genom att spänna biceps fick reproducera oss mångfalt....

Jag både lyssnar och förstår mer än väl, tycker bara det är bedrövligt att man vill leva i ett land och inte lära sig språket, och sedan som "någon"sa varför skall ja lära språket när landet inget gör för farang:afro: kom igen nu:xmas_smiley:
Varför svarar du mig men hugger på nåt som Valter skrev?
Ska jag stå till svars för vad nån annan skriver?
Kom igen nu...

Ja det är "nåt" speciellt faktiskt. Jag för min del är i mitt fall i alla fall, helt övertygad om att detta jag kallar "nåt" är det som finns kvar hos oss äldre från våra yngre dagar på denna jord, då när vi bara genom att spänna biceps fick reproducera oss mångfalt....
Det får en del av oss fortfarande göra

Tillbaka
Topp