Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kanske till nästa Melodifestival? Vi håller tummarna.Är det någon låttext på gång?
Kanske till nästa Melodifestival? Vi håller tummarna.![]()
Är du så gammal som du skriver trodde jag du var 13 år, men fan vetDå jag är en av norra Europas främsta poeter och textförfattare så har jag ett förslag som skulle kunna leda till succé.
” Billigt och effektivt i alla "snår" , även om det tar ett par månader.”
Här bör man helt enkelt byta ut ordet ”månader” till ”år” då det rimmar.
Det blir nog första gången på 30 år som jag ser på melodifestivalen.
Ja då är Andrejs äldre än mig. Jag är fortfarande bara 25Är du så gammal som du skriver trodde jag du var 13 år, men fan vet
Driva in en skuldTillbaka till tråden om tjänsten "Kronofogden driver in"...![]()
Det var många som beställde (bokade) flyg direkt av thai Airways, de fick inte heller några svar.Somliga har säkert vart i kontakt med eller beställt flyg via nät bolag som göm sig på Malta eller nåt ställe som gör det svårt att ta kontakt![]()
Inte som för med piska o brända hus, metoden är den samma o staten står bakom fogden då som nu.Tillbaka till tråden om tjänsten "Kronofogden driver in"...![]()
Ja men nu vars det jag som tog kontakten med fogden och det per distans, hahahaDet är sorgligt att en medlem, Walter, har hamnat hos fogden!
Ja men nu vars det jag som tog kontakten med fogden och det per distans, hahaha...