kul att se..

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
kul att se att det är lite fart på forumet o att vi fått så engagerade moderatorer..

hadegött/marianne

Jag ställer mej i kön och tackar Marianne också för dom fina orden :wai:

Ser du nåt som är fel så hör gärna av dej, du har erfarenhet av detta, det har inte jag.

tack för de gulliga orden från er bägge... jag är gärna med o hjälper till lite då o då... det är så kul att se hur engagerade ni är o då minns jag hur jag la hur många timmar som helst på chaimai som är ett härligt forum med så mycket olika sorters människor som har ett liknande intresse - thailand - där man kan få insupa känslan av hur härligt det verkligen är därborta o då kommer suget...

på detta forum finns flerfalden av sätt att intressera sig för ett annat land, dess kultur, resmål, människor, boende som resenär, som hitflyttande från thailand, som emigrant till thailand o ju fler som skriver o engagerar sig ja ju bättre blir ju forumet...

haentoppenvalborgsmässoafton/marianne :D

Tackar och bockar,

Ja du och jag har ju alltid haft en bra kontakt :) Verkligen kul att se dig tillbaka / U

gött... nu får ni ha en riktigt härlig valborgsmässoafton ...

själv har jag bjudit hit en killkompis ifrån göteborg o vi ska sola i trädgården, käka räkmacka till lunch, cykla ut på en cykeltur på ett par mil, dricka en cider emellanåt, grilla fram i kvällningen o sen blir det säkert att vi går ner på stan o kollar valborgsmässofirandet nere vid sjökanten-vänern o sen blir det nog ett par öl på lokala puben...

hoppas att ni får det lika härligt
kram marianne

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp