Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
tack för de gulliga orden från er bägge... jag är gärna med o hjälper till lite då o då... det är så kul att se hur engagerade ni är o då minns jag hur jag la hur många timmar som helst på chaimai som är ett härligt forum med så mycket olika sorters människor som har ett liknande intresse - thailand - där man kan få insupa känslan av hur härligt det verkligen är därborta o då kommer suget...
på detta forum finns flerfalden av sätt att intressera sig för ett annat land, dess kultur, resmål, människor, boende som resenär, som hitflyttande från thailand, som emigrant till thailand o ju fler som skriver o engagerar sig ja ju bättre blir ju forumet...
gött... nu får ni ha en riktigt härlig valborgsmässoafton ...
själv har jag bjudit hit en killkompis ifrån göteborg o vi ska sola i trädgården, käka räkmacka till lunch, cykla ut på en cykeltur på ett par mil, dricka en cider emellanåt, grilla fram i kvällningen o sen blir det säkert att vi går ner på stan o kollar valborgsmässofirandet nere vid sjökanten-vänern o sen blir det nog ett par öl på lokala puben...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.