Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Paul Weller har gjort 17 album inklusive förstlingsverket i eget namn. Det är betydligt fler än han gjorde med någon av sina
föregående konstellationer. Nu har jag iof inte hört alla soloalbum som släppts sedan 1992(detsamma gäller även för The Jam
och The Style Council) men debuten är nog fortfarande den jag gillar allra bäst av dem jag lyssnat på, mycket beroende
på den luftiga och fjäderlätta produktionen. Jag hade även "Round & round" och "In to tomorrow" i åtanke men favoriten
är nog ändå låten som avrundar plattan. "Kosmos" är likt titeln anger nästan som att flyga ut i rymden från de första tonerna
i introt till de sista. Den är tom så fantastisk att den finns med på min 30 bästa låtar lista(alla artister inräknade och kan ev
utökas...) just nu. Kort och gott. Denna platta är som gjord för att skicka in i cd-spelaren en solig söndagsmorgon.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.