Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja lätt att dra ner diskussionen så....
Kan man inte se genom tiden och dom vallande korna framför för herrarna bakom skall få mer så är det inget mer att säga.
Jag gillar skinhead tjejer, dr marteens och uppkavlade jeans och kan ge en känga om nån käftar.
I Thailand är jag mest gift med det som passar bäst men inte det jag gillar bäst.
I sinom tid så blir det huset Westling från Ockelbo som tar över tronen och då får vi återigen ett svenskt kungahus. Tyvärr lär vi få börja med drottning Estrella, men hennes förstfödde kanske blir en pojke.
Jag gillar skinhead tjejer, dr marteens och uppkavlade jeans och kan ge en känga om nån käftar.
I Thailand är jag mest gift med det som passar bäst men inte det jag gillar bäst.
Del av skinn musiken är ju ska och kommer från reggea, har ju 2 oi och ska i Sverige är ju kulturen bara koplad till rasism pga media men är ju inte det skinheads är, det är en utbrytning från mods, working class, not f*** with us.
Jag är långhårig nu men i hjärtat alltid ett skinhead..
Sånt man velat upplevt, videon går genom från mods, punk, skinheads i London.
Fan vilket tråkigt tidsvarv man lever, här är min 50 årskris @Krister jag ville vart i ett mod eller skinhedsgäng i slutet på 70 talet i London.....
Man ser dom blir korthårigare och korthårigare, skins kommer från mods, klädseln är lik håret som skiljer.
När jag var så var det donkey ja köpte på soho, fred perry, ,drmartins, skjorta och hängslor..
Men blev ju irriterad i slutet helt plötsligt var våra tröjor fred perry och Lonsdale lyx. Alla ville se ut som oss ett tag.
Idag skitdyrt att klä sig som klassick skin...
Varju tvärtemot, som vartanken.
Sånt man velat upplevt, videon går genom från mods, punk, skinheads i London.
Fan vilket tråkigt tidsvarv man lever, här är min 50 årskris @Krister jag ville vart i ett mod eller skinhedsgäng i slutet på 70 talet i London.....
F***n, nu satsar vi vi på boarding "construct" shipment fort som fan, eller hur. Vi som fått förmånen att möta ny vänskap o kärlek 600 600 tkm distans ska ta väl vara på den och förvalta likaså
F***n, nu satsar vi vi på boarding "construct" shipment fort som fan, eller hur. Vi som fått förmånen att möta ny vänskap o kärlek 600 600 tkm distans ska ta väl vara på den och förvalta likaså
Ja får se, börjar efter 1 år bli rätt trött på Thai och saknar polarna i Sverige.
Som jag skrev innan va annorlunda när man jobba och satt och snacka med arbetskompisar 4 veckor och turista här 4 veckor.
Idag är det bara min son som håller mig kvar, annars hade ja dratt.
Rammstain är bra..
Försöker komma ihåg namnet på den jugoslaviska motsvarigheten som är/var lika tunga i sin synt.
Det här är ju råtung synt och inte som många tror i heavy blocket.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.