Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
55555 jäklar vilket tjat och inte mycket av musik jag älskar att lyssna på, nä svängigt värre få det bli med framlidne legendaren Leslie West är ljuv musik för mina öron.
Rammstain är bra..
Försöker komma ihåg namnet på den jugoslaviska motsvarigheten som är/var lika tunga i sin synt.
Det här är ju råtung synt och inte som många tror i heavy blocket.
Rammstain är bra..
Försöker komma ihåg namnet på den jugoslaviska motsvarigheten som är/var lika tunga i sin synt.
Det här är ju råtung synt och inte som många tror i heavy blocket.
55555 jäklar vilket tjat och inte mycket av musik jag älskar att lyssna på, nä svängigt värre få det bli med framlidne legendaren Leslie West är ljuv musik för mina öron.
Blues är min favorit musik.
Vi var ett gäng som besökte Mönsterås Bluesfestival varje år för ett antal år sedan.
En trevlig festival med bra musik och mycket öl
Vi tog motorcyklarna upp till Oknö och hyrde in oss i några stugor.. sedan tog man bara bussen in till Mönsterås när man ville lyssna på musik.
Du bodde väl i dom trakterna så du kanske har gjort ett besök?
Jag har en CD med Mönsterås Bluesband, "Två rosor i Buteljen". Vill minnas att Sven Zetterberg kompades av dem? Minns en akustisk spelning med SZ på restaurang Louise i Gbg, sympatisk kille. R.I.P.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.