Låtar du älskar att lyssna på.

Jag minns när hon var med i Jacobs Stege; tyckte att hon var den vackraste kvinnan jag hade sett. Fortfarande rätt svag för den där typen av italienskor.
Tror lill bögen pratade flytande italjenska med henne åxå, har ett svagt minne! Han var grym på ryska åxå, och på Nevskijprospekt har jag gått och kollat runt typ 94 nått!

Tror lillbögen pratade flytande italienska med henne åxå, har ett svagt minne! Han var grym på ryska åxå, och på Nevskij prospekt har jag gått och kollat runt typ 94 nått!
Det är inte utan att skulle få gåshud om man var på den gatan i Leningrad. Jacob skulle alltid ha med den där ryska divan (Pogatjova ???), möjligt att hon var stor i USSR men jag undrade om han inte bara gillade att briljera med sina språkkunskaper. ;)

OT.
Var han inte pojkvän till Bosse Hansson, eller var det Lennart Svan? Fabbo Bosse hade väl en del bekymmer med lagen i USA, då det kan handla om många år om skall gulla med minderåriga - hur gick det, kom han undan?

• Haha
Reactions: Nox
Det är inte utan att skulle få gåshud om man var på den gatan i Leningrad. Jacob skulle alltid ha med den där ryska divan (Pogatjova ???), möjligt att hon var stor i USSR men jag undrade om han inte bara gillade att briljera med sina språkkunskaper. ;)

OT.
Var han inte pojkvän till Bosse Hansson, eller var det Lennart Svan? Fabbo Bosse hade väl en del bekymmer med lagen i USA, då det kan handla om många år om skall gulla med minderåriga - hur gick det, kom han undan?
Tror "lille" Bo har rest vidare till dom sälla jaktmarkerna!

Annars så har jag nu sett klart James Bond med Roger More och två svenska brudar som var med! Fina bilder från Thailand var det!

OT.
Japp, hon heter eller hette Alla Pugatjova. Och herr Dahlins sexuella läggning har väl ingen som helst betydelse, han var duktig och gjorde bra program.

Min grabb har tjatat och ville ta över mina gammal JBL 100 L högtalare.
Och det fick han.

1636819108626.jpeg

Detta är vad jag fick i byte.
Så nu är det lite skillnad ljudmässigt.
Det var nog inget av mina bättre byten:laugh2:
1636819147966.jpeg

Liknande trådar

G
Svar
0
Visningar
1 K