Likes och smilies

Det tror jag skulle vara en lösning då gillandet uppenbart används för vuxenmobbning som det verkar vara tillåtet här.
Varför är du här?
Du blev avstängd och hängde på hästforumet. När dom stängde ner kom du tillbaka.
Passar det inte så säg till, jag fixar det på någon minut.
Jag bryr mig inte om polishot eller andra hot från dig, antingen så stannar du och accepterar det som gäller här eller så accepterar du inte.
Jag har nu tröttnat på att acceptera vissa medlemmar här, det är frivilligt att vara medlem.

Tycker absolut inte att vi skall ta bort likes å smilies, va fn är det frågan om egentligen. Lipa över vem som gillar eller inte.
Passar inte galoscherna här på forumet är det fritt valt att stämpla ut.

Tyvärr är det ofta dom som drar allt till sin yttersta spets, som oftast klagar och känner sig kränkta och mobbade.
Totalt blinda över sin egna medverkan.

Jag gillar TS.. Det är det enda thaiforum som jag läser och är aktiv på..

Jag gillar personerna som är aktiva här och det är just konstellationen av olika människor som gör forumet intressant..

Rätt ofta tänker jag (helt ärligt) på det enorma arbete som vissa engagerade människor lägger ner på forumet för att få det att fungera. Tack..

Hej

Håller med.

Mvh isan lover

Hej

Alla gillar inte varandra och så fungerar det både i det verkliga livet och på forum, det är nog något man får lära sig leva med, själv har jag aldrig anmält någon för någonting och jag kommer aldrig att göra det heller, ser inga problem med likes och smileys, det är väl bara roligt om det man skriver ger någon som helst reaktion, ibland blir det tummen upp och ibland tummen ner, vad är problemet?

Mvh isan lover

Hej

Alla gillar inte varandra och så fungerar det både i det verkliga livet och på forum, det är nog något man får lära sig leva med, själv har jag aldrig anmält någon för någonting och jag kommer aldrig att göra det heller, ser inga problem med likes och smileys, det är väl bara roligt om det man skriver ger någon som helst reaktion, ibland blir det tummen upp och ibland tummen ner, vad är problemet?

Mvh isan lover

Helt riktigt!

Går man in för att vara kontroversiell så bör man nog förvänta sig lite mothugg.
Att man lindar in saker och skriver mellan raderna och mestadels kommer med insinuationer gör inte att man kan bete sig hursomhelst.
Vettigare att skriva rakt ut vad man menar och inte leka någon farbror som sprider gåtor runt omkring sig.

Hej

Mvh isan lover
Bra skrivet, min respekt har du!

Nej syftade inte på dig. Men @nmax blir ju påhoppad i varje tråd. Nånstans får det vara nog extremt tråkigt att läsa.

Om det är han eller någon annan som anmält vet jag inte. Men man kan göra en diskussion utan att gå på personen ifråga. Men tillåter man det hamnar vi ju där. @kurant är ju snabb att hoppa på den som ligger. Sen kommer ju fler fram från sina gömmor och trycker till.

Jag har svårt att förstå hur vuxna människor finner något värde i detta.

Verkar som du har missat en hel del. @nmax drygade sig rätt ordentligt mot rätt många, i mina ögon, vilket angav tonen mot honom.

/ SatanG

Nmax började med att ge sig på en medlem om att det är dags att byta ut sin ”importerade” fru.
Det tyckte jag var fruktansvärt att man skriver så helt utan anledning.
SatanG bad i ett inlägg om ursäkt till nmax.
Men nmax fortsatte att vara riktigt otrevlig mot flera här. Han har själv hoppat på medlem efter medlem.
Han har inte diskuterat här utan att hoppa på andra, självklart att folk vill försvara sig.

Japp, OM han tog mina inlägg på fel sätt så bad jag om ursäkt för dessa. Mina inlägg mot honom var inte enbart pga att han har i mina ögon fel, konstant upprepar denna felaktighet uppenbart för att provocera utan även för att jag ansåg han förolämpande även mot andra medlemmar.

Är ju inget svårt att ge tillbaka men ville helt enkelt inte att det skulle tas för allvarligt, jag känner honom inte så bättre att sluta innan det blir alltför dålig stämning var min tanke.

Jag tycker definitivt inte, som någon påpekade, att han ska kastas ut. Bättre att ta diskussionen, jag har inga problem med det.

/ SatanG

Att tillåta en vecka av påhopp för att man inte gillar personen och tycker det är rätt åt honom är väl inte ok som admin. Att tillåta mobbning är aldrig rätt enligt mig, lika lite som att mobba. Det jag skrev om du tittar var att @kurant tar chansen.

@kurant och @nmax brukar ta alla chanser att nypa till varandra så den vågskålen väger nog jämt.
F.ö. ganska roliga kommentarer från båda håll i mina ögon. Ta inte allt så allvarligt, lite skoj måste vi få ha i isoleringen :)

/ SatanG

Tillbaka
Topp