Likes och smilies

Briljant idé, måste prövas nu !
Är du på nattlaget, eller har du anlänt till Sverige ?

Blev en liten uppesittarkväll, och jag sitter kvar i Th, man vill ju vara med om att få uppleva utegångsförbudet, "lockdown", passade på att ta mig några vita veckor, det sista är inte helt sant, det har funnits tillgång på dricka för den som velat haft,
och den mesta tiden av karantänen har jag tillbringat i min workshop, inte så illa enligt min mening, kan tänka mig vara tillbaka i Sverige någon gång i Juli månad, eller stanna kvar över vintern som kommer? jag får se hur det ser ut över tid.

TT Nyhetsbyrån
Emirates lyfter igen
TT 5 timmar sedan

Från och med nästa vecka planerar flygbolagsjätten Emirates att börja flyga igen. Nio destinationer, bland annat London, Frankfurt och Sydney kommer att trafikeras från och med den 21 maj enligt ett pressmeddelande från bolaget. Rutten mellan Dubai och Arlanda inkluderas dock inte inledningsvis.

Av säkerhetsskäl kommer passagerare liksom anställda att få kroppstemperaturen mätt på flygplatsen i Dubai.

Dessutom ska handskar samt skyddsmasker vara obligatoriska hos såväl medarbetare som passagerare som vistas på flygplatsen.

Blev en liten uppesittarkväll, och jag sitter kvar i Th, man vill ju vara med om att få uppleva utegångsförbudet, "lockdown", passade på att ta mig några vita veckor, det sista är inte helt sant, det har funnits tillgång på dricka för den som velat haft,
och den mesta tiden av karantänen har jag tillbringat i min workshop, inte så illa enligt min mening, kan tänka mig vara tillbaka i Sverige någon gång i Juli månad, eller stanna kvar över vintern som kommer? jag får se hur det ser ut över tid.
Gör en comeback!Inte som Björn Borg med ett träracket.Gör det som Professor Baltazar!
Med nya upptåg.
M.v.h Pick

Tillbaka
Topp