Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Skiter nog i midsommar, det här var så dåligt planerat av mig så jag skäms och jag brukar vara bra på att planera.
Kunde ju lika gärna tatt hit fru och unge och haft semester tagit farsans båt och dratt ut till nån ö.
Blir nästan som julafton farsan skickar meddelande var och varannan minut kom upp.
Polare ringer kom hit!
Hade man haft en bathtaxi, jag vågar inte köra vi drack lite efter bion igår och 20-30 mil med taxi är inte billigt i Sverige.
Midsommar maten i Sverige är fattigmans kost , färskpotatis 90 öre för ett kilo och sill 200 gram
kr 5.95 nubbe lao kao , så mat och dryck kommer på cirka 10 kronor per man .
Midsommar maten i Sverige är fattigmans kost , färskpotatis 90 öre för ett kilo och sill 200 gram
kr 5.95 nubbe lao kao , så mat och dryck kommer på cirka 10 kronor per man .
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.