Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
[QUOTE: 9231"]
God Midsommar gubbar och troll, ja även Kycklingen och Mathilda!
[/QUOTE]
Och varifrån kom den trevliga hälsningen? Jo , jag är en nyfiken i strut.
Hehe. Jag undrade vad "k-tåget" stod för.
[/QUOTE]
Det är en jättefin sång. Dottern spelar den dagligen. Men Staden i texten jag skrev får bli en gåta. Känner inte till det
Jag är väl rent av för dum att förstå att jag citerade nån annan.... Trodde jag hade skrivit det. Men datorer är inte min grej. Trevlig fortsättning på midsommar alla.
Sex minuter innan midsommarafton tar slut önskar jag er alla en glad midsommar och en underbar sommar vart ni än befinner er runtomkring i världen. Jag hoppas att alla som vill ta sig hem till familjen och nära och kära ska lyckas inom en snar framtid....
Sex minuter innan midsommarafton tar slut önskar jag er alla en glad midsommar och en underbar sommar vart ni än befinner er runtomkring i världen. Jag hoppas att alla som vill ta sig hem till familjen och nära och kära ska lyckas inom en snar framtid....
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.