Nisse: Bildtråden och kanske lite annat (mest Thailandsresor)

Lite från resan och i Alcudia.

IMG_3042.JPG

IMG_3069.JPG

IMG_3070.JPG

IMG_3078.JPG

IMG_3093.JPG

IMG_3099.JPG

IMG_3101.JPG

IMG_3104.JPG

IMG_3107.JPG

Fina bilder men tidvis mörka moln tydligen. Hoppas att dom är borta idag. Och katedralen tycker jag mig känna igen från "Jönssonligan på Mallorca". :)

Kommit 2 små skurar så ingen fara, mestadels soligt och skönt.

Jönssonligan var nog i Palma mestadels?

Kommit 2 små skurar så ingen fara, mestadels soligt och skönt.

Jönssonligan var nog i Palma mestadels?
Ja den utspela väl sig i Palma de Malorca och Palma nova.
Kommer ihåg när den kom upp på Bio så var det reklam på filmen och filmscener som utspelade sig på hotellet vi bodde på i Palmanova men när man såg filmen utspelade sig ingen scen ifrån hotellet, var väl bortklippt.

Ja då var vi hemma igen, räckte gott med 1v inte som när man åker till Thailand och 1 månad känns kort.

Aja nu jobb i ca 6 månader, blir redan en stund imorgon em. får rycka ut en stund.

IMG_3133.JPG

IMG_3136.JPG

IMG_3150.JPG

IMG_3152.JPG

IMG_3155.JPG

IMG_3156.JPG

IMG_3128.JPG
det värsta är att 6 månader går fort som attan, tycker inte det va längesedan vi va nere i januari, har hunnit med 2 vändor till efter det;)

Kan hålla med Nmax när han säger att tid är det värdefullaste vi har, så gäller att ta vara på den:cool:
En vacker dag är det för sent:rolleyes:

det värsta är att 6 månader går fort som attan, tycker inte det va längesedan vi va nere i januari, har hunnit med 2 vändor till efter det;)

Kan hålla med Nmax när han säger att tid är det värdefullaste vi har, så gäller att ta vara på den:cool:
En vacker dag är det för sent:rolleyes:
Ja hoppas vintern går snabbt, gillar inte kyla längre vill ha sol och värme :)
Vi åker ju oftast bara vartannat år, brukar inte ha semester mer än då.
Dock kände jag att behövde lite ledigt nu och kul kolla något annat land, frugan gillade det så blir nog fler resor dit i framtiden.

Ja då var julen firad här hemma, idag ska vi åka på julfika hos min farbror.

Får se hur det blir nästa år, vi är sugna på att fira jul i Thailand då.

20171221_182038.jpg

20171224_084355.jpg

20171224_084344.jpg

20171224_123332.jpg
När julen är på väg saknar jag inget, får ingen julkännsla här. Men när jag ser alla bilder ni lägger ut av julbord med go mat då får jag enorm längtan efter samma:(:xmas_smiley:

Tillbaka
Topp