N
NilsG
Gäst
Lite från resan och i Alcudia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lite Flora och skinka på brödet skadar ingen.Lite från resan och i Alcudia.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja den utspela väl sig i Palma de Malorca och Palma nova.Kommit 2 små skurar så ingen fara, mestadels soligt och skönt.
Jönssonligan var nog i Palma mestadels?
det värsta är att 6 månader går fort som attan, tycker inte det va längesedan vi va nere i januari, har hunnit med 2 vändor till efter detJa då var vi hemma igen, räckte gott med 1v inte som när man åker till Thailand och 1 månad känns kort.
Aja nu jobb i ca 6 månader, blir redan en stund imorgon em. får rycka ut en stund.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoppas vintern går snabbt, gillar inte kyla längre vill ha sol och värmedet värsta är att 6 månader går fort som attan, tycker inte det va längesedan vi va nere i januari, har hunnit med 2 vändor till efter det
Kan hålla med Nmax när han säger att tid är det värdefullaste vi har, så gäller att ta vara på den
En vacker dag är det för sent![]()
När julen är på väg saknar jag inget, får ingen julkännsla här. Men när jag ser alla bilder ni lägger ut av julbord med go mat då får jag enorm längtan efter sammaJa då var julen firad här hemma, idag ska vi åka på julfika hos min farbror.
Får se hur det blir nästa år, vi är sugna på att fira jul i Thailand då.
![]()
![]()
![]()
![]()
Får väl koka upp lite kycklingsfötter och ha dopp i grytanNär julen är på väg saknar jag inget, får ingen julkännsla här. Men när jag ser alla bilder ni lägger ut av julbord med go mat då får jag enorm längtan efter samma![]()