Bildtråden Ubon

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Bara att hala hem köttbiten

IMG_0495.jpg
 
Härliga bilder Ubon.. Tackar fär dom och väntar på mer :wai: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Ps. det är väl du på vänster sida på sista bilden. Den till höger har för stora klövar för att skriva och lägga in så fina bilder ;)
 
Lite konfundersam blir jag, dessa bilder som jag tog lät jag kopiera direkt från kameran till CD-skivor när jag väl kommer hem så visar det sig att bilderna går inte att öppna? dom få bilder som kommer fram har ett format som passar att klä in en ladugårdsvägg, för några dagar sen så sitter jag och fnular med detta utan att ha någon som helst kunskap om datorer så helt plötsligt så funkar det att ta fram bilderna? jag har nu lyckats få fram samtliga bilder utom från 1 och en halv cd :( :( även en blind Ubon kan lyckas ;D
 
Kul att Du gillar tråden, Fjädervippan

Ubon

När Du själv skrev om din avatar om den var för vågad?
så började jag leka med ordet, av tar, tar av, avtar............
 
Javisst kunde jah lagt in bilderna direkt på datorn men samtidigt så fick jag ett hedersuppdrag att fota en
cermoni, jag ansåg att säkerheten gick först när det gällde bilderna, dyrare? javisst, men den kostnaden tar jag så gärna, nu har jag bilderna på CD OCH datorn, varför jag inte ville förlora dessa bilder kommer Du snart i tiden att förstå, vila i frid lilla Pho
 
legolas

Finns inget att be om ursäkt för, nu är det dags att skriva lite, ha det gott sköt om er så höres vi framöver
 
Ok ok

Jag svarar inte, men nummer 4 ser bra ut på upploppet, kommer starkt på slutet och vinner.
favoriten galoppar och är borta,
 
Jaha, AD/HD nu vill legolas diskutera dom som vi kallar bokstavsbarnen, helt riktigt att på senare tid så har AD/HD även uppmärktsammats hos den äldre befolkningen, sen ser jag att legolas har vissa problem att förstå sig på klockan vilken tidigare har avhandlats på Chai mai som en gåta, vill nu i all välmening påtala
att klockan enligt svensk tid är 04,59...............
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 
 
Tillbaka
Topp