kurant
Forumveteran
Hon valde utsidan, helt klart ett mysteriumHur fan hon kan gå igång på en alldagliga gubbe som dig är ett mysterium men du har kanske djupa fickor vad vet jag.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hon valde utsidan, helt klart ett mysteriumHur fan hon kan gå igång på en alldagliga gubbe som dig är ett mysterium men du har kanske djupa fickor vad vet jag.
Som man bäddar får man ligga, tycker du är rätt otrevlig och arrogant över lag mot mig.Ja, men riktigt otrevliga påhopp skall kanske bara ingnoreras ? men jag struntar i det , tänker inte fortsätta diskutera med Kurant framledes, kan ju konstatera att det finns vissa favoriter här som har extra utrymme för diverse otrevliga påståenden
Fortsätter gör du också , stäng glappkäften nu i stället så ingonerar jag dig i fortsättningenSom man bäddar får man ligga, tycker du är rätt otrevlig och arrogant över lag mot mig.
Payback....
Vilken jävla tur att ni svenska män är så vackra och snygga.
Fattar ni inte att smaken är olika.
Det är så jävla förnedrande att läsa era skitsnack om kvinnor från Thailand och kvinnor från phillipinerna. Sen undrar någon idiot här om varför någon ser ner på hans fru från Asien, och en annan idiot säger att det beror på att svenska kvinnor är avundsjuka,
Det är ju ni män som har fördomnarna, det är ni män som snackar skit om varandras fruar.
för h*****e skärp er nu.
Er fru är inte värd ett dugg mer än mig eller tvärtom, vi är alla mäniskor med lika värde. Sen om någon är tjock och ful enligt dig så är hon vacker i någon annans ögon, du är inte bildskön själv.
Jag är säker på att du missuppfattade mitt inlägg med mening eller kanske ändå inte.Välkommen till Thailand, paradiset för män som gillar snygga tjejer.
Har du ont av jargongen?
Du får nog acceptera att det är så det funkar här och vi pratar snygga/fula tjejer oavsett vilket land vi är i precis som ni fruntimmer pratar om snygga/fula karlar...
En fd medlems tjej tyckte att jag va precis det, en gåva från gud![]()
Det handlade inte alls om diskussion om fruntimmer. Jag fick nog helt enkelt.Jag förstår inte alls hennes reaktion för det var ju diskussion om fruntimmer hon inte gillade. Löjligt, alla pratar om allas utseende och folk har olika smak, en del bryr sig om yttre en del inre men alla har väl rätt till en åsikt.
Vad säger att just din är den rätta?
gäller i Sverige ocksåHar luskat lite och man klarar sig fint på 7-8000 usd/mån
Har slutat se mig på andra ställen än ansiktet. Resten får mig att undra varför frugan stannar kvar.Jag förstår mycket väl @Kycklingen s reaktion. Ett fördelaktigt utseende är kanske ett plus men det är dom inre egenskaperna som räknas. Det räcker för fasen med att se sig själv i spegeln så blir man ödmjuk.![]()
Har slutat se mig på andra ställen än ansiktet.
Det har absolut med vårdbehov att göra. Det är därför plastikoperationer är så populära i Thailand.Nu har jag rensat bort några inlägg som låg över gränsen till påhopp samt något som blev anmält. Lugnar tjafset inte ner sig stänger vi tråden, åtminstone tillfälligt. Och som lök på laxen är diskussionen om utseende helt OT, har inget med turisters vårdbehov att göra.
Hmmm, på sätt och vis. Men det är inte farangerna som opererar sig vanligtvis.Det har absolut med vårdbehov att göra. Det är därför plastikoperationer är så populära i Thailand.![]()
När skrev jag något till dig?Jag är säker på att du missuppfattade mitt inlägg med mening eller kanske ändå inte.
Då ska jag förklara så även du förstår.
Det är ju så du skriver till mig och en del andra.
Jag har aldrig skrivit att jag inte accepterar att ni pratar snygga/fula tjejer.
Det jag tycker är oerhört tröttsamt att läsa är bla ditt tjat om att du förnedrar andra men ändå håller dig precis på gränsen till vad som är acceptabelt.
Skriver någon något dumt till eller om dig så ”gråter” du.
Igen då Kycklingen, kvinnor pratar precis lika mycket om män som vi gör om kvinnor, vad är problemet?Vilken jävla tur att ni svenska män är så vackra och snygga.
Fattar ni inte att smaken är olika.
Det är så jävla förnedrande att läsa era skitsnack om kvinnor från Thailand och kvinnor från phillipinerna. Sen undrar någon idiot här om varför någon ser ner på hans fru från Asien, och en annan idiot säger att det beror på att svenska kvinnor är avundsjuka,
Det är ju ni män som har fördomnarna, det är ni män som snackar skit om varandras fruar.
för h*****e skärp er nu.
Er fru är inte värd ett dugg mer än mig eller tvärtom, vi är alla mäniskor med lika värde. Sen om någon är tjock och ful enligt dig så är hon vacker i någon annans ögon, du är inte bildskön själv.
Håller inte med. Eftersom jag tror på evolutionsteorin, och jag tror att vi i grund och botten fortfarande fungerar som apor, så kommer "dom inre egenskaperna" alltid trumfas av attribut som påvisar möjlighet till att försvara samt försörja avkomman hos män (muskler och plånbok) samt attribut som indikerar fertilitet hos kvinnor (ungdom och kroppsform). Jag tror inte ens att de "inre egenskaper" som ofta tas upp som positiva, såsom strävan efter jämlikhet eller vänlighet, är någon fördel om man vill reproducera sig. "Snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor". Mother nature is a bitch...Jag förstår mycket väl @Kycklingen s reaktion. Ett fördelaktigt utseende är kanske ett plus men det är dom inre egenskaperna som räknas. Det räcker för fasen med att se sig själv i spegeln så blir man ödmjuk.![]()
Håller inte med. Eftersom jag tror på evolutionsteorin, och jag tror att vi i grund och botten fortfarande fungerar som apor, så kommer "dom inre egenskaperna" alltid trumfas av attribut som påvisar möjlighet till att försvara samt försörja avkomman hos män (muskler och plånbok) samt attribut som indikerar fertilitet hos kvinnor (ungdom och kroppsform). Jag tror inte ens att de "inre egenskaper" som ofta tas upp som positiva, såsom strävan efter jämlikhet eller vänlighet, är någon fördel om man vill reproducera sig. "Snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor". Mother nature is a bitch...
Är det bara män med plånbok ,inte kvinnor![]()