Nyårslöften 2015

• Trådstartare Trådstartare anonymous
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

anonymous

Gäst
Vad har ni för nyårslöften?

Jag har 3.

1 sluta röka igen ;) 555 går väl bra dom första 4 veckorna iallafall då jag inte röker när jag är ombord och arbetar men brukar falla in i ovanan när jag kommer hem.

2 Ledigheten i Februari skall bli helt alkoholfri.

3 i Februari skall jag börja på skolan och lära mig Thailändska detta vart bestämt sen ca. 6 månader tillbaks och den månaden satt då det inte passat riktigt innan.

Se vilket som bryts först ;)

Jag har så dålig karaktär just nu så jag törs inte avlägga nått Nyårslöfte alls.
:)

Mitt vanliga och återkommande nyårslöfte är att inte ha NYÅRSLÖFTEN vilka är till för att brytas, vilket innebär att löften inte kan avges.. ;D :D ;D

GOTT NYTT ÅR!! CM:are

Då var man rökfri igen och kommer ju så vara i minst 4 veckor då jag inte röker ombord. Raka motsatsen till livet hemma, ombord nyckterist, rökfri och regelbundna besök på gymmet.
Ciggen hemma brukar komma med första ölen så om jag hoppar över alkohol nästa ledighet klarar jag av rökstoppet också förhoppningsvis.

"Jonas " sa:
Då var man rökfri igen och kommer ju så vara i minst 4 veckor då jag inte röker ombord. Raka motsatsen till livet hemma, ombord nyckterist, rökfri och regelbundna besök på gymmet.
Ciggen hemma brukar komma med första ölen så om jag hoppar över alkohol nästa ledighet klarar jag av rökstoppet också förhoppningsvis.

Lycka till med stoppet, hoppas att det blir permanent.

Själv ger jag inte heller något löfte i år, inte annat än att fortsätta ta hand om och älska min underbara familj.

"Berralund " sa:
Lycka till med stoppet, hoppas att det blir permanent.

Själv ger jag inte heller något löfte i år, inte annat än att fortsätta ta hand om och älska min underbara familj.

Det är ett löfte som är väldigt fint och kärleksfullt det Berralund.
Nog ett av dom finaste löftena man kan avge tycker jag.
:thumbsup:

"Neman " sa:
Det är ett löfte som är väldigt fint och kärleksfullt det Berralund.
Nog ett av dom finaste löftena man kan avge tycker jag.
:thumbsup:

Tack för det Neman! Ja jag tycker det är meningslöst att avge löften som man sen får svårt att hålla men det löftet ger inga problem med det.

"Jonas " sa:
Bara å skippa alkoholen i en 5-6 år så e du på banan med rökningen ;D

Hur gick det för er med era nyårslöften? Håller de fortfarande? Ja har hållt mitt.

Japp kan dricka öl idag med om jag vill 55555. Kanske var alkoholfri chang, kanske hade is i då blir den ju nästan alkoholfri ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp