ThaiSnack fyller 10 år den 8 Augusti 2015

 
Fick ett sms i morse om att jag inte varit inloggad sen april eller något, jag som läser allt som skrivs här varje morgon till kaffet :thumbsup: Högt som lågt, tack för all underhållning och information. Grattis och till de första tio åren och låt det bli många till :clap_tranparent:
 
För mig som inom en relativt kort period är på väg att flytta ner till Thailand är en sajt som denna väldigt intressant, informativ och ett bra forum med mycket kunskap från olika människor, men med samma intresse, Thailand! Grattis till de 10 åren! Hoppas ni håller på länge!!
 
Grattis ThaiSnack!

Jag har hängt i många thaiforum sedan Internet boomade men detta forum är trevligast. Chaimais visuell tangentbord använde jag flitig för jag orkade inte banka i mitt thaitangent då haha.

Bra jobbat och kul att ser så många här!
 
Ett stort grattis till Thaisnack på tioårsdagen, och ett stort tack till alla som varit med och bidragit! :wai:

Vad jag vet så är det här det enda svenska forumet som har ett uttalat stöd för engagemang i det thailändska språket och när man väl har hamnat här så känns det trevligt att mötas av den generellt vänliga tonen här på forumet. Världsunikt alltså, grattis som sagt! ;)

Lycka till inför nästkommande 10 år, och låt oss hoppas på ökat intresse för det thaiänska språket bland "thaidish people like us"! :)
 
Ett stort grattis till Thaisnack på tioårsdagen, och ett stort tack till alla som varit med och bidragit! :wai:

Vad jag vet så är det här det enda svenska forumet som har ett uttalat stöd för engagemang i det thailändska språket och när man väl har hamnat här så känns det trevligt att mötas av den generellt vänliga tonen här på forumet. Världsunikt alltså, grattis som sagt! ;)

Lycka till inför nästkommande 10 år, och låt oss hoppas på ökat intresse för det thaiänska språket bland "thaidish people like us"! :)
Suriya! Vad hade thaisnacks språk dialoger varit utan dig?? Vi har haft många roliga samtal angående det thailändska språket.. Ibland av olika uppfattning.. men det hör ju saken till..
Kan vi alla här som har språket som intresse, dela med oss av detta är det underbart..

Jag har kikat på andra forum innan lite.. gällande thai språk.. Bara en massa dravell...
Mycket copy paste med turist snack från andra lathundar och inget som beskriver språket.
På Thaisnack däremot, förs det en "seriös" dialog om hur språket fungerar...

Jag hoppas på att många fler engagerar sig i språket och delar med sig av sin kunskap!!!:)

Så jag ser fram emot många år till med roliga inlägg !! Oavsett tråd eller ämne..

PEPSI :wai::wai::wai:
 
ThaiSnack fyller 10 år den 8 Augusti 2015.

Forumet startade den 8 Augusti 2005 med namnet ChaiMai.

Mycket har hänt under denna tid. Vi har fått många medlemmar. Mycket har skrivits. Jag vill rikta ett stort tack till alla medlemmar som deltagit på forumet under denna tid. Utan medlemmar hade vi inte haft något forum alls.
:upanddown::upanddown::upanddown:

Grattis till ThaiSnack och alla dess medlemmar
som ny medlem vill jag bara säga GRATTIS
 
GRATTIS till 10 år :) Har ju varit medlem, men sen blev ju sidan omgjord, så jag kanske är ny medlem igen. Är inte så aktiv, men får försöka bättra mig.

111.jpg
 
Tack Thai Snack för ett underbart forum.
Och Grattis till de 10 åren , hoppas ni håller på länge
 
Jag missade detta igår. Bättre sent än aldrig så Grattis på tioårsdagen Thaisnack. Måtte de kommande tio åren bli minst lika givande.
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp