Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Varför frågar man hur mycket pengar folk har? Hur intressant är det eg...
Helt rätt tänkt. Har du tänkt att sälja nu och köpa in dig med dina startpengar på denna nivå. Då har du kammat hem en del och fortsätter det så får du mera?Vet inte när det spricker men har bara investerat pengar jag har råd att förlora.
jag fortsätter tänker inte sälja något nu.Helt rätt tänkt. Har du tänkt att sälja nu och köpa in dig med dina startpengar på denna nivå. Då har du kammat hem en del och fortsätter det så får du mera?
Det gäller ju att det står köpare i kö också för att köpa, hur stor är omsättningen på BC?Helt rätt tänkt. Har du tänkt att sälja nu och köpa in dig med dina startpengar på denna nivå. Då har du kammat hem en del och fortsätter det så får du mera?
BitcoinsVar tror du det spricker, hur länge står du ut?
Varför kommer jag att tänka på ?
![]()
Jag hade sålt och varit nöjd med vinstenBitcoins
Des 2018 40.000 usd vad tror du?![]()
Har aldrig varit girig hela mitt livJag hade sålt och varit nöjd med vinstenHar aldrig varit girig
Men vi alla är ju olika, klart du skall vara med och chansa till the bitter end![]()
Då har du läst jäkligt dåligt här.Du brukar ju tjata på Jonas om hans pengar, så svaret på din fråga kan du svara på själv.
Eftersom han är så på om Bitcoin, lite skillnad om man har 0,1 eller 500 ...Varför frågar man hur mycket pengar folk har? Hur intressant är det eg...
Då har du läst jäkligt dåligt här.
Jag har frågat Jonas en enda gång och det var mest för att retas, alla här vet ju exakt vad han tjänar och jag är nog den som är minst intresserad. Tycker att det är sanslöst ointressant att jämföra löner eller veta hur mycket pengar nån har. Bryr mig bara om min egen ekonomi.
Varför vill man eg veta hur mycket pengar nån annan har? Jämför sko storlek istället...
Jä-la pyramidspel har jag tänkt i 5-6 år nu@Tulpan om du är lite smart o jag tror du är, skulle jag sälja hälften. Då har du fått din investering tillbaka + en mycket bra vinst o samt vara med i leken gratis. Jag har kollat bitcoin länge året 2013 rasade bicoin 70% på en dag när det händer så händer det snabbt.
Du måste vara medveten om att det måste finnas en köpare till dina bitcoins.
Det är DU som bestämmer över dina investeringar, detta är bara REK från en gammal rev som har varit med länge.![]()
Har han nyligen sålt dom?Läste någon på Quora förut idag som trodde Bitcoin kommer nå en miljon dollar per bitcoin.
Är lite sur att jag inte hoppade på tåget när det lanserades och grannen köpte Bitcoins för stora summor när det kostade ett par cent per bitcoin. Han var redan rik och nu är han så rik att han aldrig mer behöver fundera på vad saker och ting kostar och han är knappt 30 år gammal.
Eller oerhört mycket viktigare durex size 52 eller med medikamenter 54Då har du läst jäkligt dåligt här.
Jag har frågat Jonas en enda gång och det var mest för att retas, alla här vet ju exakt vad han tjänar och jag är nog den som är minst intresserad. Tycker att det är sanslöst ointressant att jämföra löner eller veta hur mycket pengar nån har. Bryr mig bara om min egen ekonomi.
Varför vill man eg veta hur mycket pengar nån annan har? Jämför sko storlek istället...
Har han nyligen sålt dom?
Är ju först när man säljer dom som man realiserar värdet.