Om ni vill bli rika

PanPan

Forumveteran
Och nu är det Visas tur, rapporterar Reuters.

I måndags gick kortutgivaren ut och meddelade att man nu tillåter användningen av kryptovalutan USD Coin för transaktioner i sitt betalnätverk.

USD Coin är en stabil valuta som är direkt kopplad till den amerikanska dollarn och som använder sig av blockkedjan ethereum.

PanPan

Forumveteran
Vart bra uppgång på krypto i veckan, får vi se om om det håller över helgen och vad som sker på Sönd.
Betalade sonens terminsavgift i Måndags, kändes som bara pengar ut men dom är ju intjänade redan, så han får en termin till på skolan. ;)

SatanG

Forumveteran
Vart bra uppgång på krypto i veckan, får vi se om om det håller över helgen och vad som sker på Sönd.
Betalade sonens terminsavgift i Måndags, kändes som bara pengar ut men dom är ju intjänade redan, så han får en termin till på skolan. ;)

Eth har ju rusat bra, kompisen trejdar den hårt och gick in på 1580 i dagarna.
Han spelar dock på en annan nivå, både på upp/nedgång dessutom.

/ SatanG

PanPan

Forumveteran
Eth har ju rusat bra, kompisen trejdar den hårt och gick in på 1580 i dagarna.
Han spelar dock på en annan nivå, både på upp/nedgång dessutom.

/ SatanG
1580 eth, eller kronor, dollar eller baht?
Jag har 5 eth plus 5 eth i mixad farm.
Hade 15 ett tag men sålde och fördela vinsten i annan krypto.
Eller köpte på 1580?

SatanG

Forumveteran
1580 eth, eller kronor, dollar eller baht?
Jag har 5 eth plus 5 eth i mixad farm.
Hade 15 ett tag men sålde och fördela vinsten i annan krypto.
Eller köpte på 1580?
Köpte eller tog position på uppgång vid 1580 usd/Eth.
Inte säker på vilket men det är seriösa pengar som läggs in.

/ SatanG

PanPan

Forumveteran
Hållt fördelningen på dessa sista veckorna inte sålt nåt, köpt lite mer men inget sålt det sista.
Just nu låter jag det stå och får se vad det leder, April är en historiskt sett bra månad men betyder inte att det inte kan krascha imorrn.
Nu är jag strax på summan jag hade när jag mönstrade av, så känns som man fått en ledighet till skänks.
Sista 24h
Screenshot_20210402-193908_Bitkub.jpg

PanPan

Forumveteran
Visa handeln kommer ju gå via eth, så dom har gjort ett ryck nu.
Det gick VISA ut med i veckan.
USDC som kommer handlas med utan att behöva växla till fiat och det via eth.

PanPan

Forumveteran
Idag klicka det plus millen nu sen jag gick in i krypto i Februari.
Men man är ju orolig när kraschar det?

PanPan

Forumveteran
Eth över 2100 dollar nu, pratas ju på kanske 10.000 dollar till årskiftet.
Nu när visa har gjort klart med vilken krypto valuta man använder så är det positivt för eth, det man i vanliga fall betalar i växelavgift blir istället gas fee till eth.
Sen går P-dot bra idag.
Tänk på att världens största fondbolag som Goldman och Blackrock går in på krypto nu på priset.
1 år sen så snacka goldman ner krypto och kalla det en hype, i veckan lappkast och öppnar fonder i krypto.
Dessa bolag går inte in om det är regulation risk imorrn, dom är störst i sin branch och har inside direct premium som vi alldrig får veta.
Går dom in så är når på G.
Finns dom som tror på 1530% i år pga det för nu när dom stora hajarna går in kan det bli brist på bc.

PanPan

Forumveteran
Ja, du kör som du vill.
Jag är inne i eth så nu ligger jag i fyra crypto.
Gick lite sent in i eth.
Jag gick hårt in på eth i början då jag läste och tyckte det lät bra, efter jag använt eth och förstod att det är en valuta man handlar med så ökad jag innehavet igen.
Även köpt bc men där ser jag inte så stor % vinst i år men kan ju diskuteras, palm beach ser en möjlighet till 1500% till nyår och lyssnade, deras belägg för det va inte helt fel.
Mina bnb har gått bra i veckan, har iofs alla gått bra men dom har utmärkt sig.

Får se 5te april vad som sker med mina sushi när dom öppnar för V2.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
kurant Fattiga och rika. Allmänt thailandforum 0

Liknande trådar

Topp