PanPan
Forumveteran
Mars månad om man kollar på historiken är en köpmånad, - månad, stora + månaden kommer nu, får se om historien upprepar sig.Hög tid nu.![]()
Köpte på mig bc och 2 andra krypto på dippen i Torsd.
Mars månad om man kollar på historiken är en köpmånad, - månad, stora + månaden kommer nu, får se om historien upprepar sig.Hög tid nu.![]()
Vart bra uppgång på krypto i veckan, får vi se om om det håller över helgen och vad som sker på Sönd.
Betalade sonens terminsavgift i Måndags, kändes som bara pengar ut men dom är ju intjänade redan, så han får en termin till på skolan.![]()
1580 eth, eller kronor, dollar eller baht?Eth har ju rusat bra, kompisen trejdar den hårt och gick in på 1580 i dagarna.
Han spelar dock på en annan nivå, både på upp/nedgång dessutom.
/ SatanG
Köpte eller tog position på uppgång vid 1580 usd/Eth.1580 eth, eller kronor, dollar eller baht?
Jag har 5 eth plus 5 eth i mixad farm.
Hade 15 ett tag men sålde och fördela vinsten i annan krypto.
Eller köpte på 1580?
Ja, du kör som du vill.Jag känner mig dock inte säker än, kan krascha imorrn så fortsätter snåla.
Men det som hänt i veckan ger en positiv bild.
Jag gick hårt in på eth i början då jag läste och tyckte det lät bra, efter jag använt eth och förstod att det är en valuta man handlar med så ökad jag innehavet igen.Ja, du kör som du vill.
Jag är inne i eth så nu ligger jag i fyra crypto.
Gick lite sent in i eth.
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
![]() |
Fattiga och rika. | Allmänt thailandforum | 0 |