Om ni vill bli rika

SatanG

Forumveteran
Det hoppas vi, jag har sålt av allt jag hade imorse och går ur staking, RSI känns lite bearish, börjar komma i nivåer där det kan gå rakt upp eller ner så man kan agera snabbt...
Får se men bara en liten, runt 100 dollar ner på ETH räcker.
Köper in igen på RSI(14) runt 20-30..
Så ligger i sängen och läser en bok med en graf upp på skärmen och har ett öga på kursen, regnar ändå ute.

Haha lugn, bara ner till 3800 på eth, kommer strax :)

/ SatanG

PanPan

Forumveteran
Går inte köpa ADA på Bitkub nu dom ligger långt över marknadspriset..
Är ju tyvärr inte ovanligt vid sådant dyk att dom inte hänger med och ibland missar man pga det.

Krister

Forumveteran
Nu kom dippen.

Jag har usdt på sälj och det plingar till när kursen går upp. D.v.s. när folk dumpar sina coins för tether

PanPan

Forumveteran
Foreigners have bought about $90 million of Thai stocks this month, adding to an inflow of $175 million in August, according to data compiled by Bloomberg.

Thai stocks dropped after climbing to a two-year high on concerns the recent rally may have been too fast with a key technical indicator showing the market was overbought.

The benchmark SET Index dropped 0.7% to close at 1,636.45 after reaching the highest intraday level September 2019.

Krister

Forumveteran
Många som tror någon vill straffa El Salvador som gick på BC idag, delades väl ut till folket där idag.
Såg något om att Hotskinson eller vad han heter varnade om extrem FUD inför detas smart contract lansering. Direkt när ja såg det börja det gå utför..

Men Satang vet nog orsaken annars

PanPan

Forumveteran
Såg något om att Hotskinson eller vad han heter varnade om extrem FUD inför detas smart contract lansering. Direkt när ja såg det börja det gå utför..

Men Satang vet nog orsaken annars
ADA drar ju inte ner BC..

The retreat comes as Bitcoin faces one of its biggest test in its 12-year history as El Salvador became the first country to adopt it as legal tender. The government disconnected the crypto wallet being used for the project early on Tuesday to sort out technical glitches and said they are running tests to make it available for download later in the day.

Bitcoin Falls to Lowest in Month as El Salvador Rollout Falters

Krister

Forumveteran
ADA drar ju inte ner BC..

The retreat comes as Bitcoin faces one of its biggest test in its 12-year history as El Salvador became the first country to adopt it as legal tender. The government disconnected the crypto wallet being used for the project early on Tuesday to sort out technical glitches and said they are running tests to make it available for download later in the day.

Bitcoin Falls to Lowest in Month as El Salvador Rollout Falters
Ja det räcker ju inte för att dra ner det en längre tid. Imo

Krister

Forumveteran
Nä, så förhoppningsvis tillbaks men börjar det gå ner och sen får alla panik och hoppar på tåget.
Alla skrev sälj med versaler på kryptoforumet jag hänger, what's going on, it is crashing, sell, 20k!!!
Det är iof vad jag vill höra gärna btc ned till 20k igen har ju fått in mina containrar nu måste investeras i nåt.

Risken e att det blir ny bil annars haha

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
kurant Fattiga och rika. Allmänt thailandforum 0

Liknande trådar

Topp