Om ni vill bli rika

Krister

Forumveteran
Jag laddade ned moonlet appen och skickade över mina ZIL

Nu stakear jag dom där. Nästa investering blir att köpa SOL och stakea där. Kommer ta lite nya pengar till detta ändamål

Screenshot_20210913-110526_Moonlet.jpg

SatanG

Forumveteran
Jag laddade ned moonlet appen och skickade över mina ZIL

Nu stakear jag dom där. Nästa investering blir att köpa SOL och stakea där. Kommer ta lite nya pengar till detta ändamål

Visa bilaga 116206
Väl spelat, själv kan jag inte låta bli att ta stora risker ibland, t.ex. denna stakingen.
Najs revard men går inte projektet igenom så blir det ju inget vidare.
Bara småpositioner som jag har räd att missa förstås.
Lott 1.png

PanPan

Forumveteran
Fortsätter neråt, undra om det är köpläge snart eller om man skall vänta lite till.
Tur man sålde av ADA med för dom har gått ner en del.

PanPan

Forumveteran
Kollar på Binance sida.
Nu skiljer det 2800 baht i pris per ETH mellan Binance och Bitkub.
Den är 2800 billigare på Binance så egentligen kan man ju gå in köpa 20 st ETH på Binance, föra över dom och sälja på Bitkub. Och hålla på så.
Skall kolla lite mer på det imorgon, idag är jag lite för seg efter helgen ;)
Hur för man över pengar till Binance för köp tex?

apknug

Aktiv medlem
Kollar på Binance sida.
Den är 2800 billigare på Binance så egentligen kan man ju gå in köpa 20 st ETH på Binance, föra över dom och sälja på Bitkub. Och hålla på så.
Du måste genast testa att utnyttja det där arbitreget! Crypto är blixtsnabbt så köp för allt du har!

Jag får det till att skillnaden är knappt tre procent. Gapet kanske sluter sig efter första transaktionen.

SatanG

Forumveteran
Kollar på Binance sida.
Bara att öppna konto och sedan har du olika möjligheter.

/ SatanG

PanPan

Forumveteran
  • Recently, El Salvador made Bitcoin a legal tender within its borders.
  • To attract global crypto firms, El Salvador exempts foreign nations from tax on Bitcoin.
  • President Nayib Bukele’s legal adviser made the announcement last Friday.

PanPan

Forumveteran
Hahaha kolla charten på LTC.

Fake news att de hade något på gång med Walmart, Pump & Dump.

/ SatanG
Då får jag tacka dom, jag köpte krypto precis innan det gick rakt upp och sålde igen på toppen när RSI talet på BC gick upp i 80, så vart en bra kvart, blev en bra dagsförtjänst på 15 min typ ;) Sen köpte jag igen när det bottna.
Funderar på om jag skall sälja igen, vet inte om jag har lust hålla över natten nu, lite short trading funkar.

Krister

Forumveteran
I våras var detta jag. Gick all in. Frugan blev sur. Noll på kontot... sen gick 6 månader utan vidare cryptoinvesteringar. Nu har frugan cash så hon klagar inte hon sa tom att om du vill investera mer så får du det. Jag sa att jo tack men nu är inte riktigt läge längre. Vill ner 30% minst innan jag dunkar in mer. Blir drt inte av så får vi göra nåt annat. Nu blir det nog att vi betalar av det som finns kvar av huslånet.

FB_IMG_1631590501153.jpg

PanPan

Forumveteran
Vad dåligt den hänger med Bitkub nu, svårt att testa daytrade på en sida som släpar efter i uppgång och nedgång.
På dollarsidor har ETH gått upp 50 dollar st sen 08:00 imorse på Bitkub 300 baht st.
På en dollarsida hade det ju blivit en dagsinkomst om man köpt några st, får se om den hinner komma ikapp innan det vänder igen.

PanPan

Forumveteran
Träsmak i baken men priset kom ikapp till slut så fick sålt och gjort en dagslön och timlönen var bättre än ombord, blev en lång arbetsdag, får vi hoppas på en dipp efter detta RSI(14) var över 70 nu iaf så man inte vaknar upp och ETH står i 4K.
Nu sovdags, får vi se vad morgondagen ger för möjligheter.

PanPan

Forumveteran
Satt mig vid kontoret igen, satte mig först nere vid tv:n med tabletten, tänkte jag kunde spela lite Playstation, övervaka när det kommer köpläge på tabletten.
Men när med unge och kärring som springer runt där nere så blev det lättare att koncentrera sig här uppe och behöver ju kunna se på fler screens för att följa med.
Hoppas på lite mer dipp när EU vaknar och dom inte är för köpglada.
Tror om BC kan gå ner 500 dollar iaf att det skulle dra med annan krypto till köpläge, just nu ligger det på samma pris jag sålde för igår.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
kurant Fattiga och rika. Allmänt thailandforum 0

Liknande trådar

Topp