Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
@SatanG EFTs menar du och där är det nog lättast att slå om du redan är etablerad konstnär eller typ influencer med hundratusentals följare. Va nån grabb som sålde några pixlade delfiner för miljontals kr. Hoppas segmentet mognar.
Nä från 40 till 38 e ingen dipp att tala om. Kommer fortsätta hodla och stakea. Ja har kommit på att näst efter cake så ser ZIL bra ut att stake på Moonlet appen. Den ger extra nåt som heter gzil som man kan swappa till Zil och återinvestera. Vilket gör en ränta på runt 29% APY
Skulle jag någon gång satsa på någon kryptovaluta, så skulle jag nog behöva hands-on hjälp, dvs någon sitter bredvid mig och förklarar allt. Sedan skulle jag nog säga att jag inte har det stora intresset att följa forum och marknader. Pengar har inte det egenvärdet för mig som att sitta och kladda på en tavla eller skriva en bra låttext.
Nästa i mitt projekt är att lära mig spela cello och att finna en kvinna med skön pipa som kan göra mina texter rättvisa. Men allt är på hobbybasis. Har inget vinstintresse i det hela.
Det där är musik helt i min smak. Har aldrig hört tidigare, men jag fick rysningar av det. Tack för tipset!Cello…..sångerska……
Lyssnat på Agnes Obel - The Curse?
Nu verkar även skeptikerna ge sig in i leken. Dom som snackat ner det innan.
Soros and Rockefellers take first steps to invest in cryptocurrency
The rise in popularity of cryptocurrency and the digital token market received with enthusiasm the news that two of Wall Street's best-known funds will start investing in this revolutionary technology. George Soros and the Rockefeller family have taken their first steps to invest in cryptocurrency.www.sharecast.com
Drakar har ju redan vart där och nafsat under sommaren när priset dippa, för mig 25% av alla ETH ägs av 10 personer, bara 18% kvar på marknaden resten uttagna på hard wallet eller satt i staking.När drakarna kommer in så kanske man borde dra öronen åt sig.
Dom lär inte lämna något åt småfolket.
Drakar har ju redan vart där och nafsat under sommaren när priset dippa, för mig 25% av alla ETH ägs av 10 personer, bara 18% kvar på marknaden resten uttagna på hard wallet eller satt i staking.
Men som sagt när dessa ger sig in i leken kan det rusa, som sagt spekuleras i att 4Q kan bli nya rekord och att btc kommer nå 63k dollar styck om 2 veckor, vi får se.
Många använder ju eth med, det är ju något som nyttjas.Ja, frågan är ju som alltid när man ska gå ur…eller in.
Vill dess 10 personer kamma hem vinsten så blir det tråkiga dagar för den vanliga investeraren.
Knepigt som vanligt.
Hade man suttit på fakta så hade man pensionerat sig innan man gått ut lågstadiet.