Krister
Forumveteran
Kul film. Allt ändras så fort bara skulle vara intressant hur risbonden klarat sig under krashen.Thailand’s cryptocurrency gold rush | Unreported World
Själv bettar jag på staking och farming på diverse plattformar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kul film. Allt ändras så fort bara skulle vara intressant hur risbonden klarat sig under krashen.Thailand’s cryptocurrency gold rush | Unreported World
Vill ni bli rika? Att bli miljonär i SEK är väl OK, men miljardär - nej tack!En miljard är tusen miljoner.
Sverige har 542 miljardärer.
Undrar hur många Thailand har?
![]()
Hade tyckt det var kul va dollarmiljadär.Vill ni bli rika? Att bli miljonär i SEK är väl OK, men miljardär - nej tack!
Astra Zeneca tuffar på, plus 59,26%, Lundin Energy plus 34,81%.
Hans egna bild han la upp efter köpet på twitter, från när han röker mariujana med snoop dog.
![]()
Ok hade för mig var när han satt i pod med snoop, därför jag skrev det men kanske fel?Nu är det en struntdetalj, men det var under en podcast med Joe Rogan (världens största podcast). Hade inget med Snoop att göra, han röker på egen hand![]()
Vill ni bli rika? Att bli miljonär i SEK är väl OK, men miljardär - nej tack!
Astra Zeneca tuffar på, plus 59,26%, Lundin Energy plus 34,81%.
Ta ut 10% och sätt i ADA nåt kommer hända i Juni tror jag.Jag är glad att jag behöll mina LUNE.
Var nästan lite triggerhappy tidigare men undrade vad jag skulle köpa istället och kom inte på något, så jag behöll LUNE.
Ta ut 10% och sätt i ADA nåt kommer hända i Juni tror jag.
Ada cardano crypto.Borde vara de här som han menar
Ahold Delhaize NV
Nja, det är en sanning med modifikation. Alla 27 medlemsländer ligger bakom dessa KYC och AML regler. De är tillför att förhindra skandaler som t.ex. Swedbank och Nordea har gjort.Bra svar, och dessutom sant! Har man ett konto på vår bank tilldelas man också en rådgivare, i vårt fall en trevlig tjej på bakkontoret i byn. Hon ringde och frågade varför jag hade så mycket pengar på kontot och varifrån pengarna kom. Svaret var att jag skulle betala skatt på stor aktievinst och att pengarna kom från Sverige. Dom pengarna hade inte banken skapat, det hade JAG! Och bakom alltihop ligger EU.
Huvudet på spiken, precis så är det.Om bankerna följer reglerna kan inte skandaler uppstå.
Om bankerna följer reglerna så klagar privatpersoner på att bankerna följer reglerna.
Har precis satt en slant på Binance staking UST. Tror alltså på bear till sommaren igen. Men har även satt lite på andra high reward staking o farming genom Trustwallet. Saker som potentiellt kan leda till en tidig pensioneringVem har några tankar om bitcoin?
Jag avstår nu från att handla på medellång sikt och har övergått helt till action trading eftersom händelserna kan börja utvecklas på olika sätt.
Jag tror att vi kan gå så lågt som 36 000 dollar.
På tal om TWT-myntetHar precis satt en slant på Binance staking UST. Tror alltså på bear till sommaren igen. Men har även satt lite på andra high reward staking o farming genom Trustwallet. Saker som potentiellt kan leda till en tidig pensionering