A
Anonyma
Gäst
Det är nu det visar sig vem som är duktig på att trada, själv har jag hoppat av helt, för osäkert nu och vikten är ner så jag sätter mig och tittar på ett tag, proffsen får leka själva. Lycka till ni som vågar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen tillbaka! Länge sedan vi hörde ifrån dig. Allt väl?Det är nu det visar sig vem som är duktig på att trada, själv har jag hoppat av helt, för osäkert nu och vikten är ner så jag sätter mig och tittar på ett tag, proffsen får leka själva. Lycka till ni som vågar.
Jajjamensan, allt bra härVälkommen tillbaka! Länge sedan vi hörde ifrån dig. Allt väl?
Fick tummen ur idag. Ust ned 2500 dollar för mig och resten på Binance lika mycket så nu ser jag det som gamblingpengar. All in Defi.
Cake är med åt helvete men de får stå kvar.
Bara sånt slöseri med tidSkit i värdet på kakorna, låt tiden jobba med dom på Swappen. När nästa bull kommer så kommer det förhoppningsvis ha lönat sig.
BTC brukar ju vanligtvis följa Nasdaq så det kommer nog vara lite skakigt framöver, särskilt för alla shitcoins.
/ SatanG
Bara sånt slöseri med tid
Att vänta tills det går upp till 18 igen för att få igen pengarnaVilket slöseri, att staking tar tid?
förklara gärna.
/ SatanG
Kan väl stå och växa så länge?Att vänta tills det går upp till 18 igen för att få igen pengarna
Du får väl bra ränta på dom, behöver inte upp till köpesumman för att det skall gå med vinst.Att vänta tills det går upp till 18 igen för att få igen pengarna
En investering på 20 baht behöver man inte ligga sömnlös över.Nu skänker dom nästan bort Luna så köpte Luna för 20 baht![]()
Nä, dom låg väl på 3500 baht styck för ett par veckor sen, nu köpte jag 1350 st för 20 baht.En investering på 20 baht behöver man inte ligga sömnlös över.![]()
Tycker staking cake på PSwap blev helt förstörd med v2. Sedan är det mycket bättre ränta på andra shitcoins...Du får väl bra ränta på dom, behöver inte upp till köpesumman för att det skall gå med vinst.
Själv säljer jag inget, allt får stå i staking, köper mer att sätta i staking för min dagliga BTC utbetalning från mining.
Allt som jag får ifrån staking sätter jag in i ny staking, ränta på ränta.
Köper dock inget med fiat, det har jag inte gjort på länge.
Kan man få hittat lite jobb nu så skall krypton bara stå och gro, trading la jag ner för 9 månader sen, bara staking.
Trading tar för mycket tid och stirrande i skärm, staking är bekvämare![]()
Nä, dom låg väl på 3500 baht styck för ett par veckor sen, nu köpte jag 1350 st för 20 baht.
Kan man kalla krash.
Jag tog dagens miningintäckt och köpte 50.000 luna.Koreanen är nog en jagad man nu, verkar hålla till i Singapore. Hans fru och nyfödda bebis (i Korea) fick påhälsning idag och har nu polisskydd.
Ryktas att han ryckte åt sig närmare en halv miljard usd, de hade runt 3 miljarder i BTC i för att hålla peggen. Gick inge vidare.
Om Luna ska upp måste nog UST peggas först.
/ SatanG
Med 6.9 triljoner token hur högt kan de gå?Jag tog dagens miningintäckt och köpte 50.000 luna.
Om det går till 0 spelar ingen roll, ingen direkt förlust en dags mining.
Ser står plus 580% nu på 24h, var över 1000% för några timmar sen.
Har inte hängt med, dåligt internet, så blir som att satsa på V75![]()