Om ni vill bli rika

Är du skadeglad människa?:(
Bara mot folk som slår sig för bröstet.
Skrattade faktiskt gott av skadeglädje igår, va ett gäng Engelsmän med på färjan från Pattaya som inte uppförde sig speciellt bra, trängde sig i kön och var lite allmänt stökiga, fattar inte varför folk ska knö sig i kön ombord på färjan när man redan har bokade sittplatser men iaf så va det speciellt en av dem som utmärkte sig lite extra. Kunde inte låta bli att skratta när han sen blev sjösjuk och spydde hela vägen till Hua Hin, då riktigt njöt jag av skadeglädje och gör det fortfarande [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Bara mot folk som slår sig för bröstet.
Skrattade faktiskt gott av skadeglädje igår, va ett gäng Engelsmän med på färjan från Pattaya som inte uppförde sig speciellt bra, trängde sig i kön och var lite allmänt stökiga, fattar inte varför folk ska knö sig i kön ombord på färjan när man redan har bokade sittplatser men iaf så va det speciellt en av dem som utmärkte sig lite extra. Kunde inte låta bli att skratta när han sen blev sjösjuk och spydde hela vägen till Hua Hin, då riktigt njöt jag av skadeglädje och gör det fortfarande [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Okej då vet jag det.:wai:

300 miljoner baht, då hade tom jag släppt sargen;)vi får hoppas vi når våra mål:cool:
Det luriga är att ju mer man får ihop desto oroligare man är att förlora dom.
Läste om en framgångsrik kvinna som hade skrapat ihop en stor förmögenhet, minns inte helt säker om det var femtio mille.
Fattas hundra mille i Bath från Jonas mål i så fall.
Hon sa att hon aldrig i hela sitt liv har varit rädd för något så mycket än att det blir mindre pengar på kontot, eller att hon förlorar pengarna.
Jag inbillar mig att om man gör en undersökning i vilken samhällsklass hittar man dom olyckligaste och mest stressade människorna så tippar att svaret skulle bli multimiljonärer.
Alla som bara drömmer att bli rika, eller lever för att bli det, saknar antagligen förmågan att njuta av livet just nu och det är lite svårt att leva i framtiden för tidsmaskin är inte uppfunnen än. (inte ens i Afghanistan).
Tänk om Du blir invalid i morgon, blind, mister hörseln eller livet. Onödigt kämpat i så fall.
Bäst att leva just nu som Jan sjöng en gång.
:wai:

Dom som sitter med BC nu har en attans tur att det kom som en varning ifrån Sydkorea, nu finns tid att komma ur. Hade dom tagit beslutet om förbud rakt av så jäklar vilket ras men risken är uppenbart mycket stor att den nyheten kommer snart.

Dom som sitter med BC nu har en attans tur att det kom som en varning ifrån Sydkorea, nu finns tid att komma ur. Hade dom tagit beslutet om förbud rakt av så jäklar vilket ras men risken är uppenbart mycket stor att den nyheten kommer snart.
BC ner 13% idag en så länge
ETH ner 15,6% idag en så länge
roligt när det svänger lite.

DN av i dag...;

Kryptovalutan bitcoin föll kraftigt på tisdagsmorgonen. Värdet var bitvis ner 14 procent och en bitcoin sjönk under 12.000 dollar. Raset utlöstes av nya uppgifter om att Sydkorea fortfarande ser ett förbud som en möjlighet.

Signalerna från Sydkoreas regering har varit motstridiga de senaste veckorna. Ungefär en femtedel av världens handel med bitcoin äger rum i landet.

Raset innebär att bitcoin tappat ungefär 40 procent sedan toppnoteringen på runt 20.000 dollar i mitten av december.

Om Sydkorea eller Kina gör något så hade de gjort det redan. Kina försöker sabotera plattformar, hmm.
De skulle skada dom själva rejält för massa investeringar och andra betalningar går redan på dom vägarna.
Läste att även bostäder och fastigheter vid köp kan betalas i Bc kanske i andra kryptovalutor också.
Jag skulle säga att det är köpläge, annars har jag tappat min förmåga totalt vad som gäller att analysera på marknader.
Skulle därmed säga att det är eller kanske närmar sig köpläge. :rolleyes: :xmas_smiley:

DN av i dag...;

Kryptovalutan bitcoin föll kraftigt på tisdagsmorgonen. Värdet var bitvis ner 14 procent och en bitcoin sjönk under 12.000 dollar. Raset utlöstes av nya uppgifter om att Sydkorea fortfarande ser ett förbud som en möjlighet.

Signalerna från Sydkoreas regering har varit motstridiga de senaste veckorna. Ungefär en femtedel av världens handel med bitcoin äger rum i landet.

Raset innebär att bitcoin tappat ungefär 40 procent sedan toppnoteringen på runt 20.000 dollar i mitten av december.
Detta är andra gången vi har ras på nästan 40% kommer att gå upp o ner.
BC kan vara på 7000usd eller 50k usd
vid årskiftet eller vad tror ni :cool:

Tillbaka
Topp