Långeman
Forumveteran
Önskar själv att jag kunde släppa sargen,
Men är det här med livrem å hängslen som återhåller migmen jobbar på det
![]()
Är du en fegis Trodde jag inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Önskar själv att jag kunde släppa sargen,
Men är det här med livrem å hängslen som återhåller migmen jobbar på det
![]()
Normalt sett ingen fegis, bara något reserverad i vissa steg i livetÄr du en fegis Trodde jag inte
Gjorde du rätt i, raset kommer det kan du vara lugn för men kan dröja lite.Japp slog till, så nu är det riskfritt för den som vill gå in å köpa Aktier/Fonder har lagt säljorder på i stort sett allt jag har både Tjänste/ppm/privat å eget spar har bara kvar 2 Kina + 1 Thai så nått börsras lär det knappast bli nu [emoji23][emoji23]![]()
Exakt raset kommer. Men det vet väl alla. Frågan är när och om någon trodde detsamma som många redan för ett år sedan har missat maaaaassor av uppgång.Gjorde du rätt i, raset kommer det kan du vara lugn för men kan dröja lite.
Sen när det har rasat så shoppar vi loss gärnet på rean [emoji6]
Tja vad tror du själv?Exakt raset kommer. Men det vet väl alla. Frågan är när och om någon trodde detsamma som många redan för ett år sedan har missat maaaaassor av uppgång.
Är det nu kraschen kommer?
Exakt så är det. Men vem vill vata den som är sist ut? Och den som missat uppgången? (Typ de som redan för ett, två år sedan började gapa om krasch)Tja vad tror du själv?
Det enda jag vet är att det blir trångt i dörren och svårt att komma ut när det väl händer så jag gör som vanligt och drar innan extranumren e slut.
Hur lyckades sälja ut Tjänstepension och PPM eller bytte du till räntefonder?Japp slog till, så nu är det riskfritt för den som vill gå in å köpa Aktier/Fonder har lagt säljorder på i stort sett allt jag har både Tjänste/ppm/privat å eget spar har bara kvar 2 Kina + 1 Thai så nått börsras lär det knappast bli nu![]()
Ja självklart la ju köporder samtidigt på några ränte å obligationsfonder, Har börjat bli på riktigt orolig för en stor dipp fast haft fel förr såHur lyckades sälja ut Tjänstepension och PPM eller bytte du till räntefonder?
Vad köpte du för räntefonder?Ja självklart la ju köporder samtidigt på några ränte å obligationsfonder, Har börjat bli på riktigt orolig för en stor dipp fast haft fel förr såMen har tänkt avvakta sommaren å se iaf.
Fim Euro, seligson euro obligation, å Handelsbanken ObligationVad köpte du för räntefonder?
Fick precis en blip från omni ekonomi om att Bitcoin nu blivit olönsamt utvinna mer, priset idag på ca 8200 å breakeven på 8240
Thailand håller med @Ubon Bitcoin är inte en valuta.
The new law to regulate cryptocurrencies and initial coin offerings (ICOs) will be enacted and virtual coins will be classified as digital assets, not currency, says Finance Minister Apisak Tantivorawong.
https://www.bangkokpost.com/business/news/1424187/ico-and-token-rules-take-shape
Ingen aning har för lite kunskap om den handeln, men borde ju teoretiskt kunna slå åt båda hållen utvinns det mindre så borde ju priset på befintliga kunna stiga, fast samtidigt kanske efterfrågan går ner med sådana besked å priset likaså dåÄr detta bra eller dåligt?![]()
![]()
Ingen aning har för lite kunskap om den handeln, men borde ju teoretiskt kunna slå åt båda hållen utvinns det mindre så borde ju priset på befintliga kunna stiga, fast samtidigt kanske efterfrågan går ner med sådana besked å priset likaså då![]()
Är det korta eller långa?Fim Euro, seligson euro obligation, å Handelsbanken Obligation
Fast man kan tjäna pengar även på en ickevaluta.Och även Sveriges Riksbank håller med Ubon, krypto och Coin, kan icke jämnställas med en valuta...