Om ni vill bli rika

Japp slog till, så nu är det riskfritt för den som vill gå in å köpa Aktier/Fonder har lagt säljorder på i stort sett allt jag har både Tjänste/ppm/privat å eget spar har bara kvar 2 Kina + 1 Thai så nått börsras lär det knappast bli nu :laugh::laugh:;)

Japp slog till, så nu är det riskfritt för den som vill gå in å köpa Aktier/Fonder har lagt säljorder på i stort sett allt jag har både Tjänste/ppm/privat å eget spar har bara kvar 2 Kina + 1 Thai så nått börsras lär det knappast bli nu [emoji23][emoji23];)
Gjorde du rätt i, raset kommer det kan du vara lugn för men kan dröja lite.
Sen när det har rasat så shoppar vi loss gärnet på rean [emoji6]

Gjorde du rätt i, raset kommer det kan du vara lugn för men kan dröja lite.
Sen när det har rasat så shoppar vi loss gärnet på rean [emoji6]
Exakt raset kommer. Men det vet väl alla. Frågan är när och om någon trodde detsamma som många redan för ett år sedan har missat maaaaassor av uppgång.

Är det nu kraschen kommer?

Exakt raset kommer. Men det vet väl alla. Frågan är när och om någon trodde detsamma som många redan för ett år sedan har missat maaaaassor av uppgång.

Är det nu kraschen kommer?
Tja vad tror du själv?
Det enda jag vet är att det blir trångt i dörren och svårt att komma ut när det väl händer så jag gör som vanligt och drar innan extranumren e slut.

Tja vad tror du själv?
Det enda jag vet är att det blir trångt i dörren och svårt att komma ut när det väl händer så jag gör som vanligt och drar innan extranumren e slut.
Exakt så är det. Men vem vill vata den som är sist ut? Och den som missat uppgången? (Typ de som redan för ett, två år sedan började gapa om krasch)

Vad jag tror? Tror detta kommer pågå en bra tid till. Låga, inga räntor bla bla la ja då måste pengarna in nån stans. Absolut inte inne på armageddon nu.

Japp slog till, så nu är det riskfritt för den som vill gå in å köpa Aktier/Fonder har lagt säljorder på i stort sett allt jag har både Tjänste/ppm/privat å eget spar har bara kvar 2 Kina + 1 Thai så nått börsras lär det knappast bli nu :laugh::laugh:;)
Hur lyckades sälja ut Tjänstepension och PPM eller bytte du till räntefonder?

Ingen aning har för lite kunskap om den handeln, men borde ju teoretiskt kunna slå åt båda hållen utvinns det mindre så borde ju priset på befintliga kunna stiga, fast samtidigt kanske efterfrågan går ner med sådana besked å priset likaså då :rolleyes::confused:;)

Ett bra neutralt svar, Bitcoin kan gå upp, fast den kan ju också gå ner :)

Tillbaka
Topp