Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fast å andra sidan har det alltid varit synd om 60 miljoner thailändare.Helt usel kurs nu, 3.70. Det är synd om alla som bor där nere.![]()
Jag tänkte på svenskar bosatta där nere som lever på marginalen. En så usel kurs kan vara förödande.Fast å andra sidan har det alltid varit synd om 60 miljoner thailändare.
Damen är glad då hon får mer för sina Thb i Sverige.
Jag tänkte på svenskar bosatta där nere som lever på marginalen. En så usel kurs kan vara förödande.
Tack BerraHelt usel kurs nu, 3.70. Det är synd om alla som bor där nere.![]()
men nu 3.67Nja nu är ju inte alla svenska pensionärer vars enda inkomst består av SEK.Helt usel kurs nu, 3.70. Det är synd om alla som bor där nere.![]()
Ja denna kursen påverkar antalet öl jag kan dricka nästa vecka negativt![]()
Varför det? Är ju bara skicka mer deg!
Är ju inte så att det går tomt på kontot![]()
Ja, Bitcoin vad ska man sägaBitcoin upp, går åt fel håll enligt Ubon...
Iraqi Dinarer står och stampar, inte mycket rörelse i den, Bath, åhh nej vad tråkigt.
Tunga investerare och kloka som UbonEn orsak till att BC hoppade upp kan vara att tunga investerare som tidigare sagt att BC är en bubbla har nu börjat investera i BC.
Spelar ingen roll vilket hål den går, man kan tjäna pengar ändå på denAtt den går åt fel håll![]()
Vi får hoppas att @Ubon inte kommer att ha rätt i sin spådomTror nog att jag skrivit tidigare att denna ser bra ut att trada i, och jag har uppfattningen att denna är ingen valuta, utan ska ses som en ekonomisk tillgång, och vidare att den är övervärderad...och den ska ner i kolkällaren där den hör hemma.
Eller sälja några BitcoinTack Berramen nu 3.67
jag måste flytta snart det, är bara så
![]()
Ja, jag får fundera lite på det, är väldig rädd nu @UbonEller sälja några Bitcoin![]()