Om ni vill bli rika

Och Ubon säger: det finns plats för flera Coinägare att besöka Ubons kolkällare, detta är inget för dom små spekulanterna, det är dom stora drakarna som kan styra utvecklingen av Coin, drakar med miljarder i portföljen, och i slutändan är det någon som får betala någon annans vinst...
Du verkar väldigt bitter att bitcoin inte går dåligt.

trots att 120 miljarder us dollar har gått upp i rök så är aktien fortfarande över det belopp den stod i när jag rekomenderade aktien.
Hennes och mauritz-aktien har sjunkit 32% på samma tid.

Vad säger @Ubon om Facebook nästan 120 miljarder us dollar upp i rök. Bättre att ha BC tycker jag iaf.

attans vad tråkigt, min text där jag ger min syn på fb och coin, bara försvann, som en coin utan värde, tror själv att coin stiger, men dom som köpte straxt efter dom stora drakarna kommer att bli förlorarna, när coin når sin topp så säljer drakarna och vi har återigen ett jätteras, fb, dom lever på sin tillväxt av nya användare, och intäkterna kommer ifrån annonser, utan ett nytänk så stagnerar företaget, visst var det ett nytänk som kom upp som en flash, fb funderade på att ta betalt av användarna, samma sak som att gräva sin egen grav, en stor förlorare är en svensk AP-fond som köpte in sig i fb, kan betyda att pensionerna minskar. Och nej, jag har inget emot coin, om den hanteras rätt, som det är nu så är coin en upphausad hysteri som sätter värdet.

Angående att bli rik. Läste på Di att Sveriges ekonomi går som tåget. Bnb går upp säger de. Den tidningen har blivit underlig liksom många andra tidningar för de har blivit agendastyrda istället för att säga som det är.
För det första har Sverige på de senaste åren halkat till 25 plats eller ännu lägre på Bnb listan när det räknas per capita som sig bör.
Före det låg Sverige jämt bland de tre första platserna.
Alltaå går Sverige urdåligt när man lägger till folkökningen samt att alla andra redovisar denna siffran i Dollar.
Det innebär att det går än sämre, för sek har ju fallit som sten.
Det är nog många som låter sig luras men räkningen kommer säkerligen.
Kanske kan redan nästa regering kunna konstatera att ladorna är inte bara tomma utan även hela ladan har börjar förfalla. Som sagt statistik kan användas på många olika sätt.

Kryptoras efter uppskjutet myndighetsbeslut

"Det ser inte ut att bli någon pardon för investerare i kryptovalutor. På onsdagen utökas den breda nedgång som präglat marknaden sedan januari efter att den amerikanska finansinspektionen Securities and Exchange Commission, SEC, skjutit upp beslutet om ett godkännande av en ETF baserad på den välkända valutan bitcoin.
Strax innan klockan 16 svensk tid på onsdagen har bitcoin tappat 8,6 procent det senaste dygnet och handlas runt 6.500 dollar eller 58.256 kronor. Värdet på kryptovalutan har mer än halverats sedan årsskiftet. ..."

58 tusen är ju en slant det med. ;)

Nu börjar det dyka upp varningar om räntehöjning i Sverige. Skulle tro att det pirrar i magen på herrarna på RB för det ser ut som högkonjunkturen börjar klinga av.
Det kommer inte bli lätta boliner för nästa regering oavsett färg.
Världens högsta marginalskatt redan och taket är nog nära vad som kan tas ut.
Flyktingarna kostar och folket börjar bli förbannade på riktigt.
Så skulle jag börjat handla valutor redan skulle satsa på Sek säg mot Euro, eller varför inte Thb om det går. Antagligen inte mot dollar lika mycket.
Kronan åker upp med hiss när räntorna höjs bara lite grand. Tror jag, för vet inte men så är det oavsett vad det handlar om i dagens samhälle, ingen vet.
All långsiktighet är historia.:Do_O:p

Å
Nu börjar det dyka upp varningar om räntehöjning i Sverige. Skulle tro att det pirrar i magen på herrarna på RB för det ser ut som högkonjunkturen börjar klinga av.
Det kommer inte bli lätta boliner för nästa regering oavsett färg.
Världens högsta marginalskatt redan och taket är nog nära vad som kan tas ut.
Flyktingarna kostar och folket börjar bli förbannade på riktigt.
Så skulle jag börjat handla valutor redan skulle satsa på Sek säg mot Euro, eller varför inte Thb om det går. Antagligen inte mot dollar lika mycket.
Kronan åker upp med hiss när räntorna höjs bara lite grand. Tror jag, för vet inte men så är det oavsett vad det handlar om i dagens samhälle, ingen vet.
All långsiktighet är historia.:Do_O:p
Den hissen har gått åt helt fel håll denna veckan iallafall och sista dygnet har den ökat branten på stupet mot tex. Baht.
Passar iofs bra jag skall till Sverige i nästa vecka så då behöver jag ju växla till SEK.
Även NOK som alla tror skall höja räntan nästa månad har tappat mot bahten denna veckan lika mycket som SEK.
På 2 veckor har SEK och NOK tappat 0.1 mot baht.
Närmar sig kanske en räntehöjning för baht med igår beslutades det dock att hålla behålla räntan på rekordlåg nivå i Thailand men verkar som det snart kommer en räntehöjning här.

Tillbaka
Topp