SatanG
Forumveteran
Äsch komma 2:a
såna smällar man får ta, näst störst i byn funkar de också sa hon
Hahaha "Den är inte lång, men den är iaf smal"
/ SatanG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Äsch komma 2:a
såna smällar man får ta, näst störst i byn funkar de också sa hon
Jag googlade och den enda media jag hittade som skrev det var just credit suisses plus några alternativ media som källhänvisade till dom.Tyvärr inga fale news. Det går att läsa på de flesta tidningar, fast man vill antagligen inte ha den med stora bokstäver nu inför valet.
Såhär; "
Svenska hushållen näst fattigast i Västeuropa
De svenska hushållen är näst fattigast i Västeuropa visar Credit Suisses genomgång av mediannettoförmögenheter för Europas länder. Det enda landet med fattigare hushåll väst om forna Järnridån är Portugal.
Läste samma från Sydsvenskan, Expressen, SVD fast formuleringar var lite annorlunda. Men sant som du säger numera är även dom s k alternativ media.Jag googlade och den enda media jag hittade som skrev det var just credit suisses plus några alternativ media som källhänvisade till dom.
Svårt att tro på det.
Hahaha "Den är inte lång, men den är iaf smal"
/ SatanG
Skönt att slippa gå i platåskor i alla fall för att visa sig vuxen...........Hahaha "Den är inte lång, men den är iaf smal"
/ SatanG
Rapporter positiv eller negativ spelar ingen roll, för min del är ju en svag SEK bara positiv för dom gånger jag behöver SEK får jag växla.Läste samma från Sydsvenskan, Expressen, SVD fast formuleringar var lite annorlunda. Men sant som du säger numera är även dom s k alternativ media.
Att tro väljer man ju själv men tror man när deras årliga Rapport säger något positivt men inte när de säger annat. Det är klart att förmögenheten på en världsvid marknad åker ner när valutan man handlar med går ner.
Inte så länge sedan folk skrattade när många lönder valde euro som valuta och allting blev så dyrt i dom länder men sanningen var att sek tappade 30% av värde. Svårt att tro men sant ändå.
Kurant enligt mig.Han verkar leva ett nice life.Publicerar trevliga foton.Hade jag inte vetat bättre kunde man tro ni precis gått ut högstadietatt ni bara orkar.
Var å en får väl göra precis som man vill, men ok bara man slipper läsa vem som har längst snabel av er![]()
Kurant enligt mig.Han verkar leva ett nice life.Publicerar trevliga foton.![]()
AvslöjadHar en känsla av att det mest var menat åt den andra kombatanten.
Ja smycken är bra presenter till flickvänner och dessutom går dom att återvända när man byter till en ny och skickar iväg den gamla.Ville inte ha ett guldsmycke?
Ja eller hur, va ju precis så hon sa till min tjej... Hon ville inte alls ha nåt liknande smycke som jag gav min tjej i julklapp, inte alls..
Hon va ju helt nöjd med t-shirten du köpte till henne, jättesnygg, omtänksamt av dig.
Litet tips, det existerar inga tjejer som inte vill ha guld, men generellt är att dom hellre är utan än att få nåt litet billigt, det blir bara pinsamt inför omgivningen.
Så när dom vet att gubben är snål så säger dom att dom inte vill ha.
Håller med dig Ang nice life och fina bilder i sin tråd, " det andra skiter jag i"Kurant enligt mig.Han verkar leva ett nice life.Publicerar trevliga foton.![]()
Så om du ger bort nåt ex ett smycke så tar du tillbaka det igen om det tar slut.Ja smycken är bra presenter till flickvänner och dessutom går dom att återvända när man byter till en ny och skickar iväg den gamla.
Värre med ett hus som gåva, det kan man inte ta tillbaka och ge bort igen.
En gift kvinna har ju redan hälften och en gemensam ekonomi, försäkringar samt en framtida pension väger tyngre än några gram metall...
ge na lite guld om du vill bli rik*Så om du ger bort nåt ex ett smycke så tar du tillbaka det igen om det tar slut.
Lågt, mycket lågt men men..
Det är mycket viktigt för kvinnor att känna sig fina inför omgivningen och det ska man inte missunna dom så därför snålar man inte på lite guld.
Tyvärr inga fale news. Det går att läsa på de flesta tidningar, fast man vill antagligen inte ha den med stora bokstäver nu inför valet.
Många kvinnor visar hellre upp en äkta make än ett litet guldsmycke för att känna sig uppskattad.Så om du ger bort nåt ex ett smycke så tar du tillbaka det igen om det tar slut.
Lågt, mycket lågt men men..
Det är mycket viktigt för kvinnor att känna sig fina inför omgivningen och det ska man inte missunna dom så därför snålar man inte på lite guld.
Många kvinnor visar hellre upp en äkta make än ett litet guldsmycke för att känna sig uppskattad.
En man som inte vill gifta sig med sin kvinna måste hålla på med presenter för att få henne kvar som hushållerska tills man tröttnar och visar på dörren.
Fråga din kärlek om hon vill ha guld eller kontanter för samma värde?
Nu! Börjar jag att bli lite orolig har adrig köpt guld till fruganSkulle aldrig falla min in att fråga om hon vill ha guld eller kontanter, att se till att hon är ekonomiskt trygg och har allt hon behöver för att känna sig fin är inget hon behöver välja mellan.
Är det riktig kärlek så vill dom ha både äkta make och guld mm mm men bara en äkta snåljåp gifter sig utan att ge sin kvinna fina smycken och när omgivningen ser att hon alltid går "naken" så vet dom också hur snål hennes gubbe är vilket är mer än pinsamt för henne.
Än värre blir det om hon dessutom går sunkigt klädd.
Bara en dåre är snål mot sin kvinna, han inser inte vilken investering det är att ta väl hand om henne men sånt ska man inte behöva upplysa en vuxen man om.
Stackars tjej men man tar vad man får sa flickan ...
Ett tips, det här du skriver med ett litet guldsmycke får dom bara att känna sig billiga.
Skulle aldrig falla min in att fråga om hon vill ha guld eller kontanter, att se till att hon är ekonomiskt trygg och har allt hon behöver för att känna sig fin är inget hon behöver välja mellan.
Är det riktig kärlek så vill dom ha både äkta make och guld mm mm men bara en äkta snåljåp gifter sig utan att ge sin kvinna fina smycken och när omgivningen ser att hon alltid går "naken" så vet dom också hur snål hennes gubbe är vilket är mer än pinsamt för henne.
Än värre blir det om hon dessutom går sunkigt klädd.
Bara en dåre är snål mot sin kvinna, han inser inte vilken investering det är att ta väl hand om henne men sånt ska man inte behöva upplysa en vuxen man om.
Stackars tjej men man tar vad man får sa flickan ...
Ett tips, det här du skriver med ett litet guldsmycke får dom bara att känna sig billiga.
Just det, men jag tror inte att en fattig Isaantjej har annan syn på en relation än en singelkvinna med kristen uppfostran. Giftermål står högst.Bara en dåre är snål mot sin kvinna