Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja det e la ett nördspel. Haha inget för mig. Men visst det låter bra rent spekulativt. Har svårt att se mig själv våga satsa en massa från eget kapital bara.AXS är ett NFT spel Axie Infinity, det ledande nu och ägs av bolag, inte bara en app någon vilding släppt.
Mobil spel är nog säkrare än en defi app eller farming
Ungdomar och även vuxna som fastnar i spel blir som galna
Skall nog inte krascha på 30 dagar, vi går mot vinter och höst så spelandet tilltar
Men vi får se, man skall inte satsa i något om man är känner att man inte vågar eller om det inte känns bra, bara i sånt som man känner själv.
Bra jobbat.Då har man gjort sista krypto köpet för i år tror jag.
Nu är allt insatt i olika räntor, vissa låsta vissa öppna.
Får se om 2 dagar vad dags utbetalningen hamnar på för första dygnet betalas inget ut.
Men kommer hamna på lite över 1000 "baht" med dagens värde och växelkurs om dagen som betalas ut dagligen.
Kan frugan finna ett jobb där hon får runt 20k om dagen och man kunde fått hyrt ut condon för 15k när Thailand öppnar upp.
Då har vi ju en liten inkomst.
Skulle krypto dubbla sig på 2 månaderna som kommer som vissa tror så gör ju dagsutbetalningen det med.
Nu rullar det av sig själv iaf, sätter bara in det som betalas ut igen så jag får ränta på ränta men det går snabbt.
Ok, bra.Nej testar farming nu. Pha - busd 89% ser lovande ut
Ja som sagt bara man är inne på risken med farmingen och man hittar ett bra par så är det helt ok.Gillade inte stakingen i Trustwallet av bnb. Ger bara drygt 11 - 13% och låst 7 dagar. Har sagt upp drygt 3 bnb där får ut dom om 7 dagar. Lite surt. Kommer farma med dom istället.
Kan villkoren ändras eller är det en fast %. Det låter helt otroligt med 89% annually ROI.Nej testar farming nu. Pha - busd 89% ser lovande ut
Värdet på det han investerar kan ju minska.Kan villkoren ändras eller är det en fast %. Det låter helt otroligt med 89% annually ROI.
Jag cyklar över med några millar i eftermiddag och kommer och hämtar tillbaks pengarna om ett år, ok?
Skall bara rensa lite i madrassen först.
Tackar,Värdet på det han investerar kan ju minska.
Kanske sätter in krypto som idag är värda 100 usd, och om 1 år är värda 50 usd men kan lika gjärna gå andra vägen och om 1 år är värt 200usd.
Sen som jag skrev innan kan det bli obalans eftersom man parar 2 krypto och då rullar det över till den krypto som har lägst värde.
Sen kan ena krypton krasha då förlorar han båda han har investerat för dom paras ihop och räknas som 1 i farming (LP).
Farming innebär hög risk, räntan är rörlig men förblir hög, det är inte låst, du kan gå ur på minuten..
Jag gjorde det innan men la ner det i somras, nöjer mig med staking nu, mycket lägre risk, och helt ok räntor.
Väljer att kommentera själv...Tackar,
Då ställer man sig frågan vad är 89%?
+89% krypto, vi investerar ju i krypto och får krypto.Tackar,
Då ställer man sig frågan vad är 89%?