A
Anonyma
Gäst
Har aldrig tradat med krypto.Nu skapades bitcoin 2009, gick det så snabbt för robotarna att ta över krypto?
Köpt 3ggr när jag betalat iptv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har aldrig tradat med krypto.Nu skapades bitcoin 2009, gick det så snabbt för robotarna att ta över krypto?
Ok då stämmer ditt inlägg då. Tack för klargörande.Har aldrig tradat med krypto.
Köpt 3ggr när jag betalat iptv
Trejda kan man ju göra i mer eller mindre vad som helt, Bara det finns en efterfrågan och så länge det föds nya idioter. Investera däremot kanske man skall göra först när man tror sig vara övertygad om den långsiktiga avkastningen.Har aldrig tradat med krypto.
Alla riksbankschefer är skeptiska till krypto, det är ett hot mot deras pengamonpol och kontroll av folk.Trejda kan man ju göra i mer eller mindre vad som helt, Bara det finns en efterfrågan och så länge det föds nya idioter. Investera däremot kanske man skall göra först när man tror sig vara övertygad om den långsiktiga avkastningen.
Här är en som är tveksam till värdet.
Lagarde sågar kryptovalutor: ”Inte värt något alls”
Europeiska centralbankschefen Christine Lagarde avfärdar kryptovalutor helt.
”Min ödmjuka bedömning är att det inte är värt något alls”, säger hon.
Publicerad: 21 maj 2022, 11:51
Det kallas gambling.Ni är modiga ni som satsar på krypto.
Jag skrev inte att den kommer gå dit igen.
Utan vad Luna var uppe i den 5/4 innan kraschen...
![]()
Jag fattar bara inte varför man skall ge ett projekt med samma team en ny chans. Har sett det innan. Rugpull sedan vips är dom tillbaka med ett nytt förtroende.Om du har den så håll den på rätt ställe för airdroppen till återuppståndelsen.
Luna 2.0 Crypto Exchanges: These Exchanges Have Listed Terra Luna 2.0
The Luna 2.0 Crypto Exchanges include Binance, Crypto.com and Kraken, as more CEXs actively support Luna's rebirth plan.www.gfinityesports.com
/ SatanG
Ja, jag kommer få airdropps utpotionerat nu under 24 månader om jag läste rätt.Om du har den så håll den på rätt ställe för airdroppen till återuppståndelsen.
Luna 2.0 Crypto Exchanges: These Exchanges Have Listed Terra Luna 2.0
The Luna 2.0 Crypto Exchanges include Binance, Crypto.com and Kraken, as more CEXs actively support Luna's rebirth plan.www.gfinityesports.com
/ SatanG
Kan inte läsa någonstans att en rugpull har gjorts?Jag fattar bara inte varför man skall ge ett projekt med samma team en ny chans. Har sett det innan. Rugpull sedan vips är dom tillbaka med ett nytt förtroende.
Pensionen skall väl räcka.Har aldrig tradat med krypto.
Att öka supply 19000 gånger raderar allas kapital. Jag tror det var Binances ägare som hade 1600000000 dollar ena dagen och 280 nästaKan inte läsa någonstans att en rugpull har gjorts?
Det ökades per automatik när pegen mot usd inte höll, då peggen styrdes av algoritmer och inte kapitalAtt öka supply 19000 gånger raderar allas kapital. Jag tror det var Binances ägare som hade 1600000000 dollar ena dagen och 280 nästa
Jo vart fanns dom bitcoinen? De var väl stulna?Det ökades per automatik när pegen mot usd inte höll, då peggen styrdes av algoritmer och inte kapital
Dom la in miljarder i Bitcoin för att försöka stabilisera med.
du bör nog kolla upp vad en rugpull är....
555555, vad läser du för sidor?Jo vart fanns dom bitcoinen? De var väl stulna?
Oavsett.. lycka till ^^555555, vad läser du för sidor?
Nej det hade inte jag heller gjort, har swappat till mig från mining, originalet ca 1000 baht och kommer dock få tilldelat 2.0 i airdropps eftersom jag har Luna Classic som den kommer heta.Har inte läst på allt som fanns men jag har inte lust i att satsa i 2.0 projekt nr de failat en gång varför inte satsa på något annat
Inte nån vidare stablecoin om den går ner till 3 cent eller hurDet ökades per automatik när pegen mot usd inte höll, då peggen styrdes av algoritmer och inte kapital
Dom la in miljarder i Bitcoin för att försöka stabilisera med.
du bör nog kolla upp vad en rugpull är....
Hmmm har jag sagt att jag skall investera i 2.0, jag skrev att jag kommer få airdrops.Oavsett.. lycka till ^^