andrejsdenruskige
Forumveteran
Många thai verkar inte köpa för att använda. Frugan fick en orolig min när jag packar mina träningskläder i LV väskan.
Ja, jag har sett att en hel del köper och sedan placerar väskan i skåpet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Många thai verkar inte köpa för att använda. Frugan fick en orolig min när jag packar mina träningskläder i LV väskan.
Köpte en ny Louis vuitton till tjejen idag.Skräp vill jag inte kalla det något som har ett värde som är beständigt. Om biljett till thailand kostar 20 tusen i juli så kan jag lika gärna umgås med min son i sverige istället som jag gjorde förra året.
@andrejsdenruskige Chanel Boi får jag ta nästa år när jag tjänar miljoner på crypto...
![]()
![]()
Ett ok pris för en väska.Köpte en ny Louis vuitton till tjejen idag.
Hon blev jätteglad
![]()
600 baht
Du hade inte behövt säga priset har man riktig kan man se skillnaden 555Köpte en ny Louis vuitton till tjejen idag.
Hon blev jätteglad
![]()
600 baht
Tyckte jag också men hon ville ha den så va gör manDu hade inte behövt säga priset har man riktig kan man se skillnaden 555
Tycker ändå du betalat för mycket. 200B i Pattaya
Mer ska dom inte kosta.Ett ok pris för en väska.
Samma här, frugan känner inte till dom där märkena, det skall stå fashion på, det räckerMer ska dom inte kosta.
Håller ett par mån, slit släng å köp nytt.
Hon har som tur e inte fattat det här med märkesprylar å jag tänker inte lära henne.
Sista åren har det vart mer rymliga tygväskor som gäller, alltid massa för ungarna som skall med.
Sist en JIB tygväska jag fick från datoraffären, den har hållt bra![]()
Det är skillnad på kopior från Dubai och Thailand. LV väskor brukar vara mest kopierad och är rätt enkelt ofta då de inte är så noga när de klipper till matrialet. En äkta så stämmer dimensionerna exakt.Jag såg nåt program på TV för ett antal år sen där modeexperter
från Stureplan påstod sig lätt kunna skilja "äkta" väskor från kopior, men det kunde dom inte. Tror att dom hade minst hälften fel i sina analyser, huva.
OK, jag tackar för expertutlåtandet, själv är jag helt novis på området.Det är skillnad på kopior från Dubai och Thailand. LV väskor brukar vara mest kopierad och är rätt enkelt ofta då de inte är så noga när de klipper till matrialet. En äkta så stämmer dimensionerna exakt.
Jag är med i en Gamla verktyg grupp på facebook. Där kan man posta bilder på sina STANLEY handhyvel och få en massa likes och trånande kommentarer..Jag tror jag håller mig till motorsågar, yxor och andra dylika redskap![]()
Detta är pengar det med. .Jag tror jag håller mig till motorsågar, yxor och andra dylika redskap![]()
Dom säljer solpaneler på DoHome i Thailand, var inte dyrt, hade många olika storlekar.Man kan berika sig på att skära ner utgifter utan att därmed uppleva några stora nackdelar. Nu har jag det ekonomiska resultatet av investeringen av en 370 W solpanel efter en månads bruk. Panelen minskade elräkningen med 25%. Om två år har jag sparat in de 470 Euro jag spenderat. Dock, en liten återkommande arbetsinsats krävs, solpanelen skall spolas ren av en gång i veckan. Den smällen får man ta.
![]()
Haha visa för för frugan nu vilket asgarv..Köpte en ny Louis vuitton till tjejen idag.
Hon blev jätteglad
![]()
600 baht