Isan Lover
Forumveteran
HejOk, bra att du säger, visste inte med mig att jag försöker lyfta att jag har noll, svårt att veta ibland hur man uppfattas men att jag lyfter min fru, och mycket gärna andra framgångsrika thailändskor också, beror på att jag vill dela även den bilden. De är inte normen utan klumpas oftade ihop som "lampaffärsbiträden", en gravt korkad uppfattning jag vill syna genom att visa på en motsatt bild.
Jag anser mig inte rik, det beror inte på vart någon gräns går utan så jag ser mig. Har varit både pank och mångmiljonär, numera känns ekonomin trygg. Dvs vi skulle lösa det även om det värsta händer eller båda skulle bli utan inkomst, jag ser mig fortfarande inte som rik.
Ja hon ligger någonstans runt den siffran du nämner, ganska bra iaf för att komma från den bakgrunden. Hade hon varit expat så hade den varit bra högre men det kommer, hon är bara 43 ;-)
/ SatanG
Uppskattar att du lyfter fram att din fru är framgångsrik, gör själv lite liknande inlägg ibland även om det inte handlar om samma nivå för min fru, hon ligger fortfarande under miljonen, det alldeles för många som har en väldigt stereotyp, negativ och fördomsfull bild av Thailändskor och en del t.o.m kvinnor i allmänhet.
Mvh isan lover