PanPan
Forumveteran
Ja jag gör alltid fel.Själv har jag crypto mer som en hobby med låga förväntningar. Höga förväntningar däremot på businessen i Pattaya. Kommer gå över till import från Kina med grossistverksamhet. Det ser positivt ut just nu.
Lite kul ändå du Panpan funderade på import av möbler. Nu kommer jag attrealisera dom planerna. Expertisen vi har av retromöbler kommer göra skillnad när det gäller val av produkter
Får ideer men verkställer inte, sen kommer någon annan och gör, blir succe.
Tänkte francise 7/11 utanför för expanderar enormt i området, gjorde inte men andra i området gjorde och enorm omsättning idag.
Sa ju även till dig för 10 år sen att gå ut i social media, visa er på fb och sälj.
Du sa nej, inte intressant.
Verkar ju vara huvudinkomsten idag.
Vad gäller krypto tror jag på det för säkraste dokumenthantering då ett block är omöjligt och hacka idag.
Tom sverige kollar ju på digital valuta istället byggt på blockteknologin, Kina verkar dock bli dom första.
Jag kan ju en del om krypto, har ju tagit 2 universitetskurser i det och vet hur block och kedja fungerar, hur utvecklas, vilka fördelar gällande dokument validering, överföring, säkerhet.
Känner inte bara till namnet utan engagerat mig och har lite utöver kunskap.
Dock för lat för att nyttja vilket jag kanske borde då min kunskap om krypto är högre än gemene mans.