Om ni vill bli rika

Han skriver ungefär som när Walter skriver.
Walter är dock medveten att han inte skriver på svenska och tjatar inte emot.

Hade det varit en arbetsplats så hade nog din älskling inte fått sig en anställning.

Även Einars vita riddare hade nog fått lämna innan provanställningen var över.
Jag tror du missade poängen om hur man måste utföra sig, för att undvika rättsliga repressalier.

Testa och kalla dina medarbetare på jobbet för förståndshandikappade så kanske du märker vad som händer.

Här på publika forum är det ok att förtala folk men inte överallt.

Det brukar jag göra i lite finare ordalag.
Än så länge har det gått ganska bra utan att rättsväsendet har knackat på dörren.

Det är inte mitt fel om sanningen svider.

Du måste ha ett tråkigt liv där allt handlar om pengar.Varför handlar du billig mat och billiga kläder när din hälsa bara blir sämre och sämre? Man måste njuta av livet så länge man kan. Du lägger dina pengar på dyra bilar till din kärrings dotter och du själv får hålla till godo med en rullstol
Jeg tror dei fleste her på forumet har det tråkigere en meg , som sitter i rishola si i Isaan og er avensjuk på vi som lever i sivleasjonen og har penger til å reise rundt i Thailand og bo på fine hotell og se oss om . Jeg har skrevet i en tråd på dette forumet om reisene mine i Thailand fra nord til sor , og med bilde av dei fine hotellene vi bor på . Det er ikke greitt å sitta i rishola i Isaan og vera avensjuk på oss som bor i Paradiset , får du sove om natta , Det er mange som bor i Isaan som får Lappsjuka ,når dei sitter ensam i Rishola si .

Jeg tror dei fleste her på forumet har det tråkigere en meg , som sitter i rishola si i Isaan og er avensjuk på vi som lever i sivleasjonen og har penger til å reise rundt i Thailand og bo på fine hotell og se oss om . Jeg har skrevet i en tråd på dette forumet om reisene mine i Thailand fra nord til sor , og med bilde av dei fine hotellene vi bor på . Det er ikke greitt å sitta i rishola i Isaan og vera avensjuk på oss som bor i Paradiset , får du sove om natta , Det er mange som bor i Isaan som får Lappsjuka ,når dei sitter ensam i Rishola si .

Jag tror det är få som har höjt ögonbrynen åt dina ”fina hotell” eller andra ”lyxigheter” som du sysslar med.

Du kan ju knappt ha läst något inlägg på forumet eller ens lyckats se något annat än dina egna bilder.

Jaha ja det var nån som skrev att han inte kunde skriva på Norska, och tydligen inte svenska heller. Jag har nog iof aldrig sett att han skrivit på svenska.

Sen antyds det att han är förståndshandikappade också.

Näväl det är helt ok att göra på ett publikt forum, tur det inte var i en skola eller på en arbetsplats. Då hade både förövare och chefer rykt blixtsnabbt.
Jeg kan ikke skriva på Norska och tydligen inte på svenska heller . Jeg har skrevet i flere tråder her på forumet på svenska . flere hundra stykken Den eine tråden " Mitt smutronstelle i Thailand " Bevis dere som er så stor i kjeften , Kan dere skrive på norska eller danska .

Jeg kan ikke skriva på Norska och tydligen inte på svenska heller . Jeg har skrevet i flere tråder her på forumet på svenska . flere hundra stykken Den eine tråden " Mitt smutronstelle i Thailand " Bevis dere som er så stor i kjeften , Kan dere skrive på norska eller danska .

Min norska (i skrift) är bättre än din norska i skrift.
Du har ju även lärt oss en hel del nya ord på thailändska. Du är ett lingvistiskt unikum

Sorry.
Jag har lön långt över svensk medianlön.
Senast jag köpte en klocka var för 15 år sedan. En väska har jag inte heller köpt på en bra stund.

Berätta lite om dig själv
Det er det som teller , hvor mye får du utbatalt når skatten er betalt , det er netto-lonen du lever av . Og når du har betalt kjerringen din og familien hennes , hvor mye har du i gjen av lonnen din . Då ligger vel du under medianlon , eller tar jeg feil ????

Det er det som teller , hvor mye får du utbatalt når skatten er betalt , det er netto-lonen du lever av . Og når du har betalt kjerringen din og familien hennes , hvor mye har du i gjen av lonnen din . Då ligger vel du under medianlon , eller tar jeg feil ????

Kärringen har jobb och tjänar sina egna pengar och det är inte mycket som skickas till hennes familj.
Jag har ut ungefär samma summa per år som dig, fast i norska kroner, så det är över medianlön.
Så du tar fel, även denna gång.

Hur mycket tjänar din kärring?

Kärringen har jobb och tjänar sina egna pengar och det är inte mycket som skickas till hennes familj.
Jag har ut ungefär samma summa per år som dig, fast i norska kroner, så det är över medianlön.
Så du tar fel, även denna gång.

Hur mycket tjänar din kärring?
Samma pr. år som meg , etter svensk skatt i Norske kroner . Cirka Nkr 1200.000.- det trur jeg ikke . Kjerringen min jobber ikke , ho nærmer seg 70år og tar alt husarbeidet her .

Samma pr. år som meg , etter svensk skatt i Norske kroner . Cirka Nkr 1200.000.- det trur jeg ikke . Kjerringen min jobber ikke , ho nærmer seg 70år og tar alt husarbeidet her .
Du jobber i norge sier du ,Hvor henn ?? . der det er hogsta lonn er oljeplattform , som har ei års lonn på Nkr 900.000 Og vist du skatter til Sverige som har verdens hogsta skatt på arbeid . se vedlegg . Og etter skatt kommer din lonn opp i Nkr 1200.000 , trur du på det sjol .

P1140979.JPG

Du jobber i norge sier du ,Hvor henn ?? . der det er hogsta lonn er oljeplattform , som har ei års lonn på Nkr 900.000 Og vist du skatter til Sverige som har verdens hogsta skatt på arbeid . se vedlegg . Og etter skatt kommer din lonn opp i Nkr 1200.000 , trur du på det sjol .

P1140979.JPG

Du har ingen aning om någonting, varesig det gäller Sverige, Norge eller Thailand.

Det har väl framgått väldigt tydligt att det är några stycken på forumet som jobbar i Norge.

Att inte du har lyckats fånga upp det förvånar mig däremot inte. Du läser bara dina egna trådar och dina egna inlägg

Tillbaka
Topp