Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den bilden är naturligtvis nedladdad från internet men en äkta Arne Jacobsen ägget bör man vara rädd om.
De produceras och säljs dock i nyproduktion och upphovsrätts skyddet har gått ut.
Vad ska du ha för soffgruppen?Ja precis så är det med den bilden. Hittade ingen egen bild i brådrasket, och då den fåtöljen finns hos en morbror just så är har jag inga många bilder på den, tja du får tro vad du vill
![]()
Här har jag använt mig av mina eminenta kunskaper i bildredigeringen och editerat in tomten, barnbarnet och frugan i ännu en kvalitetsmöbel
/ Enis
Vad ska du ha för soffgruppen?
Nej köper bara gamla
Den bilden är naturligtvis nedladdad från internet men en äkta Arne Jacobsen ägget bör man vara rädd om.
De produceras och säljs dock i nyproduktion och upphovsrätts skyddet har gått ut.
Vil dere bli rika ??? Kjop norske aksjer på våpen produksjon , På noen år har dei godt opp i verdi på 937 %
![]()
Kongsberg-aksjen har gitt 937 prosent avkastning på fem år
Nå er våpengiganten det tredje største selskapet på Oslo Børs.e24.no
Säga vad man vill men dansk design is da shit, slår svensk med hästlängder.![]()
![]()
![]()
Dessa tre bilder är tagna av min far på 60-talet när min mor med sina föräldrar bodde i villa Sundin i Hudiksvall.
”Villa Sundin” i Hudiksvall byggnadsminne efter kulturprogram i SVT
Houzz Tour: Kalifornien i Hudiksvall med Greta Grossmans villa
![]()
Tavlan som min morfar fick personligen av den svenske konstnären Olle Bonnier hänger numera i mitt vardagsrum. Inte värt så mycket men ett fint minne.
/ Enis
Morsans Jetson är skitfin. Och norells Inca är sjukt cool. Nej håller inte alls med.Säga vad man vill men dansk design is da shit, slår svensk med hästlängder.
Svensk design ser ofta lite billig ut.
Jag drömmer om att tillverka Norells Inca men det är dyrt..Morsans Jetson är skitfin. Och norells Inca är sjukt cool. Nej håller inte alls med.
Håll dig till big c och ikeaGubbmöbler
Ser ut som nåt för en 100 åring.
Engelsman.
Ja det passar mig bättre, sådana möbler kommer inte in i mitt hem, inga fula gubbmöbler.Håll dig till big c och ikea![]()
Jysk har fått lite snyggare möbler nu också.Håll dig till big c och ikea![]()
Nu handlar det ju inte om heminredning här utan sätt att bli rik.Ja det passar mig bättre, sådana möbler kommer inte in i mitt hem, inga fula gubbmöbler.
Ser ut som sitsen på dom gamla slåttermaskinernaNu handlar det ju inte om heminredning här utan sätt att bli rik.
Beställt 150 st pallar. Anländer om 2 veckor. Vinst 180.000 baht
![]()
Uppdaterar.. 900 per pall. 135k bara grosspris
Otroligt inne med steampunk möblerSer ut som sitsen på dom gamla slåttermaskinerna