Om ni vill bli rika

 
Tror du hon gör det med glädje är du dummare än vad jag trott och det trodde jag inte var möjligt.
Vilken man vill inte betala några hundra baht så din fru slipper tvätta dina äckliga smutsiga fötter. Fy fan. vilken låg man du är. "Man"
Ei Thai kjerring tvättar dine fotter for hon er glad i deg ,vist hon ikke gjor noe for deg , er det noe galt i forholdet med kjerringen din .
 
Ei Thai kjerring tvättar dine fotter for hon er glad i deg ,vist hon ikke gjor noe for deg , er det noe galt i forholdet med kjerringen din .
Det är ju tvärtom din pajas.
Är du inte man nog att betala för billig fotvård och kroppsvård utan du låter din fru göra det. Hon gör väl för fan alldeles för mycket redan för dig där du sitter drickandes och rökande med hjärtproblem i din stol.
Kan du inte betala några hundra baht så hon iaf slipper tvätta dina fötter?
Fy fan vad låg du är. Du behöver VERKLIGEN en reality check. Kräks nästan när jag läser vad du skriver.
Nu åker du på ignore för kan inte behärska mig att inte skriva vad jag tkr om ditt beteende. Usch vidriga...blabla
 
Her i Provinsen Chonburi er det fult med nye klär du kjope til gibort-priser Lange Bukser med prislapp Hennes & Mauris pris 59 Baht pr stk . storrelse opp til 34 tommer ca 1 meter livmål og merke skjorter 100 baht pr stk . Her går kjerringen min og kjoper klär til meg . Dei kommer fra overskuddslager liknande som Ullared i Sverige har . Se foto

P1070909.jpg


Ett inlägg igen där du diskuterar priser och pengar.

P1070911.jpg


P1070914.jpg


P1070918.jpg
 
Det är ju tvärtom din pajas.
Är du inte man nog att betala för billig fotvård och kroppsvård utan du låter din fru göra det. Hon gör väl för fan alldeles för mycket redan för dig där du sitter drickandes och rökande med hjärtproblem i din stol.
Kan du inte betala några hundra baht så hon iaf slipper tvätta dina fötter?
Fy fan vad låg du är. Du behöver VERKLIGEN en reality check. Kräks nästan när jag läser vad du skriver.
Nu åker du på ignore för kan inte behärska mig att inte skriva vad jag tkr om ditt beteende. Usch vidriga...blabla

En del är stolta över att inte kunna ta hand om sig själv…..
 
Det skal dere alle på forumet tenka på . Når du blir over 70 - 80 år får du ingen sykeforsikring , har du litt penger i Banken som du kan betala hospetalet i Thailand . På Facebook går flere insamling til dei som er syke i Thailand uten sykeforsikring , Og har du litt penger i banken vist du blir syk , så er det mange her på forumet som har store problem med mine penger for det er stadig spydigheter ang penger i Banken .
Du har väl ingen nytta av dina pengar på banken när du dör.Det blir din kärring som äntligen får festa runt med yngre män. :cool:
 
Yngre män, hon är väl själv i 60-70 års åldern med tanke på att fotona är +10 år gamla och såg ut vara 50-60 då..
Det er svärt hvor intrisert dere er i Penger , Den dagen dere dor , og dere har mye yngre kjerring en dere selv . Er det noen som har ordna en etterlatt pensjon til deres fru , att ho har penger å leve for etter dere dor . Eller er dere så igoistisk att dere tenker bare på dere selv .
 
Det er svärt hvor intrisert dere er i Penger , Den dagen dere dor , og dere har mye yngre kjerring en dere selv . Er det noen som har ordna en etterlatt pensjon til deres fru , att ho har penger å leve for etter dere dor . Eller er dere så igoistisk att dere tenker bare på dere selv .
Förhoppnings vis har hon en 7 8 hundra tusen när jag trillar av pinn, men min målsättning är en miljon
 
Det bor mange svensker her i Bangsaen , Og i dag kom det ein til . Han har kjopt ett hus i närheiten der jeg bor , Kjerringen hans kom med flyttelass i dag , og mannen hennes er vist i Sverige , så hon ordna med huskjopet og flyttelesset . Frå huset vart fraflytta til det blei solgt , gjekk det toppen 7 dager .
 
Det bor mange svensker her i Bangsaen , Og i dag kom det ein til . Han har kjopt ett hus i närheiten der jeg bor , Kjerringen hans kom med flyttelass i dag , og mannen hennes er vist i Sverige , så hon ordna med huskjopet og flyttelesset . Frå huset vart fraflytta til det blei solgt , gjekk det toppen 7 dager .
Ojojoj hur har en fattig svensk råd att bo i gräddhyllan Bangsaen?
 
Her bygger Sverige ny industri ,med å hente opp Tang og tare i havet . Som kan skappe på 1000 vis av arbeidsplasser med henting og foredling industri av taren på land .

 
 
 
Tillbaka
Topp