Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tidigare fick man inte visum om man inte kunde visa upp flygbiljett och sjukförsäkring.Jag förmodar att det är så fortfarande. 8)"krister " sa:Man lär sig av sina misstag...
Jag skulle idag bett henne skicka kopia av hennes stämpel på ambassaden att hon verkligen har visum och sedan köpt en biljett till henne via internet.
"Ubon " sa:När kan vi förvänta oss ett inlägg från Dragan?.....
Han borde väl vara hemma från banken nu?<<<<<
"Farang53 " sa:Han kanske har hoppat av som många andra synes har gjort. Tittar man tillbaka på forumen så ser man att det förekommer mycket spydigheter. Det är 2 750 som har anmält sig till forumet och hur många är det som är aktiva nu. Ska inte det här vara: Hjärtligt välkomna att deltaga i diskussionerna här på ThaiSnack.se - Det vänliga forumet. Det kanske går att vända det tillbaka till det var från början.
"bson " sa:Varför inte skicka ner ditt visa kort på en gång, då slipper hon ju blir rånad på kontanter ;D
"Ubon " sa:Trolleri trollira...........
Köp 2 biljetter, 1 till tjejen, 1 till buffeln, tag buffeln till en vetrinärbesikning,
den lär snart bli fruktansvärt sjuk, 2 flugor i en smäll, gör mänskligheten en tjänst,
använd [ko _ndom].....
"dragan " sa:Det blir ju både dyrt och jag förlorar ju arbetsinkomst om jag ska åka dit själv med pengar. Jag var ju där i juni förra året. Det var en lång och jobbig resväg. Jag är glad att min tjej klarade sig helskinnad från rånet. Nu blev hon ju också tvungen att låna pengar av en vän som är med henne i Bangkok dom blev ju tvungna att ta in på hotel där tills dom nya biljettpengarna kommer. Jag ska till banken i morgon och skicka nya och jag måste skicka lite extra så det täcker hotelkostnaden och maten dom måste äta för dom extradagarna det är dyrt att vara i huvudstaden.
"dragan " sa:Det går ju inte då måste jag ju ge henne koden och den är hemlig och för det andra så kan ju inte jag vara utan visa kortet en vecka.