Otur

• Trådstartare Trådstartare dragan
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag väntar på nästa sändning........när kommer mer info?..

Kom igen nu, håll oss inte på halster.....

i vilken del av Köping bor Du i ?

ska berätta lite OT vad som hände mig nu när jag va nere i Thailand ..
Kom på en liten soi ent på kvällen o såg i ögonbryn en moppe som kom upp brevid mig o kände hur nån försökte få tag på mina halsband tvärnita me hojen o kände hur en kedja röks av kände något glida ner mot magen i tröjan stannade o kände om kedjorna fanns kvar

jo då guldkedjorna va kvar men kedjan till mina Buddhas va av rykt men tji fick dom för et jag kände glida innan för tröjan va mina Buddhas så det enda dom fick va en bit av kedjan ;)

slut OT sorry Dragan

Ja sånt händer la titt som tätt till och med i norr dom försökte rycka exfruns i Lomsak men fastnade i håret som tur var, hon sa att en gång var hon med om mc olycka medvetslös på gatan så norpa nån ett halsband hon fått av sin morsa när hon låg där, var långt innan vi träffades.

Det var det jag reagerade på.. Tjuven råkade ut för en MC olycka och så hittade polisen hennes väska med alla pengar.
Det första som händer om nu olyckan va så allvarlig att tjuven inte kunde ta sig från platsen av egen maskin, är att någon lägger beslag på tjuvens byte.
Om det nu inte va en polispatrull som hittade honom först.
Jag tycke bara det verkar skumt att historen fick ett sådant slut. Kanse fick hon dåligt samvete och fixade till en vit lögn?
Hur som helst, står fast vid åsikten att man skall vara försiktig om man inte har bott med personen ett tag och lärt sig känna varann.

Med trolleri så menar han att det är väldigt likt i skrift hur en annan medlem skriver, vilket har varit på flera naiva avatarer som dykt upp på forumet senaste månaderna skrivit en mer eller mindre otrolig historia sen tystnat efter första/andra inlägget.

"Jonas " sa:
Med trolleri så menar han att det är väldigt likt i skrift hur en annan medlem skriver, vilket har varit på flera naiva avatarer som dykt upp på forumet senaste månaderna skrivit en mer eller mindre otrolig historia sen tystnat efter första/andra inlägget.
jo det kan va så!!

"krister " sa:
Önskar sig all lycka Dragan. Jag vill att du skall vara lite försiktigare i fortsättningen. Det finns resebyråer i alla städer, men hade du gjort som jag sa att köpa på nätet hade du garanterat sparat pengar åtminstone hotellpengarna. Skall du eller hon bo i Bkk så kan jag hjälpa att hitta billigt boende, finns ett splitter nytt hotell för 800 om dagen i korsningen Ladprao/Ratchadaphisek, som heter My Bed. Billigare än så, ja då finns de kaosarn road men då diskriminerar 99 procent av hotellen Thailändare, troligen pga att dom "jobbar med faranger"...
Dessutom finns det stor risk att hon inte har någon biljett när hon skall tillbaka till Thailand.

PS. fyller härmed 100 inlägg och är rätt nöjd, kul att dela lite erfarenheter. Blir nog minst 1000 innan jag tröttnar... eller ännu fler. Tack till Farang53 som vart min debattmotståndare, jättekul... :o ;D ;D

Blir det så att jag måste köpa fler biljetter så kommer jag att be dig hjälpa mej, nu är ju redan denna biljetter köpt i Thailand.

Hallojs. Snart är det lördag och då ska jag få besök. Jag har fått låna en täckjacka av en kompis tjej. Jag ska köpa en mössa innan lördag. Jag tror tjejen kommer tycka det är kallt här. Jag vill inte köpa kläder till henne nu det är bättre att vänta tills hon är här och kan följa med och välja själv sa min kompis tjej. Vad tycker ni?

Lycka till, men åk för allt i världen direkt från flygplatsen och handla varma kläder annars fryser den stackarn fördärvad. Det skall ju förbli kallt ett tag till.

Lägg in några extra vedträn i pannan så det är varmt o gott när hon kommer hem till dig. Bor du i lägenhet kan det bli jobbigt. Jag tror min bror inte kan komma upp i mer än max 20 grader i sin lägenhet. Det hade min tjej dött av haha...

Det lär bli barn avdelningen då där fi k min handla när vi köpte vinterkläder jeans e nog bäst hon köper med sig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp