Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
i en annan del av Köping"Ubon " sa:Jag väntar på nästa sändning........när kommer mer info?..
Kom igen nu, håll oss inte på halster.....
i vilken del av Köping bor Du i ?
"bson " sa:Säger fortfarande trolleri tråd
jo det kan va så!!"Jonas " sa:Med trolleri så menar han att det är väldigt likt i skrift hur en annan medlem skriver, vilket har varit på flera naiva avatarer som dykt upp på forumet senaste månaderna skrivit en mer eller mindre otrolig historia sen tystnat efter första/andra inlägget.
"lubo68 " sa:lycka till dragan.
dum fråga hon har väl varit på ambasaden o fixat besöksvisa??
för det har du inte skrivit om
"krister " sa:Önskar sig all lycka Dragan. Jag vill att du skall vara lite försiktigare i fortsättningen. Det finns resebyråer i alla städer, men hade du gjort som jag sa att köpa på nätet hade du garanterat sparat pengar åtminstone hotellpengarna. Skall du eller hon bo i Bkk så kan jag hjälpa att hitta billigt boende, finns ett splitter nytt hotell för 800 om dagen i korsningen Ladprao/Ratchadaphisek, som heter My Bed. Billigare än så, ja då finns de kaosarn road men då diskriminerar 99 procent av hotellen Thailändare, troligen pga att dom "jobbar med faranger"...
Dessutom finns det stor risk att hon inte har någon biljett när hon skall tillbaka till Thailand.
PS. fyller härmed 100 inlägg och är rätt nöjd, kul att dela lite erfarenheter. Blir nog minst 1000 innan jag tröttnar... eller ännu fler. Tack till Farang53 som vart min debattmotståndare, jättekul...;D ;D
"andrejsdenruskige " sa:Skaffa ett extrakort som inte är knutet till ditt lönekonte. Typ ICA-kort
"Ubon " sa:Jag väntar på nästa sändning........när kommer mer info?..
Kom igen nu, håll oss inte på halster.....
i vilken del av Köping bor Du i ?
"dragan " sa:Det kan jag göra nästa vecka när hon är här.