Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Hans Svensson " sa:Jag har aldrig uppfattat Dragans utsagor som trovärdiga, - tycker den mest osannolika utsagan är att den som rånade flickvännen råkade ut för en motorcykelolycka och att polisen lämnade tillbaka flickvännens handväska - IQ fiskmås om man köper detta...
"krister " sa:Det va ju vad flickan sa...
IQ ostron e la värre...?
"Jonas " sa:Finns en anledning att folk skriver att det går troll i tråden gå tillbaks och kolla osannolika inlägg från nya medlemmar senaste 3-4 månaderna så ser ni likheten, känns som någon driver med oss är det bara jag som ser det?
"Jonas " sa:Finns en anledning att folk skriver att det går troll i tråden gå tillbaks och kolla osan
nolika inlägg från nya medlemmar senaste 3-4 månaderna så ser ni likheten, känns som någon driver med oss är det bara jag som ser det?
"Jonas " sa:1 million !!! Själv gav jag inget till frugans familj sa till dom att det anses som dåligt i sverige att betala för brud. Då var dom inte intresserade längre plus jag sa ja gifter mig inte om ni tror ja skall pröjsa för de.
"Ubon " sa:Lycka till, vilken flygplats ska Du hämta upp henne på?
har Du ett flightnummer?
"Berralund " sa:Jag håller med dig om att det låter osannolikt, men å andra sidan har märkligare saker inträffat. Jag lämnar en liten öppning för sanning i alla fall.
"Jonas " sa:Finns en anledning att folk skriver att det går troll i tråden gå tillbaks och kolla osannolika inlägg från nya medlemmar senaste 3-4 månaderna så ser ni likheten, känns som någon driver med oss är det bara jag som ser det?
"dragan " sa:Hallojs nu har jag checkat in på Arlandas hotel tjejen kommer ju i morgon på morgonen och jag kan ju inte åka mitt i natten för att möta upp henne bättre att sova här och vara utvilad i morgon men det tror jag inte jag kommer att vara ändå jag är nervös nu. Jag packadmed jackan och jag fick låna en tröja av syrran. Jag sitter i receptionen och dricker en öl nu jag är nervös