R
Rolf
Gäst
Förlåt FEL FEL."Rolf " sa:2500:- till 3000:- utan diskar
Runt 5000:-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt FEL FEL."Rolf " sa:2500:- till 3000:- utan diskar
Har dom kommit tillrätta med de problem som dom hade tidigare i år?"zMacen " sa:Intressant maskinl
Det borde dock vara på väg nya modeller med Intel´s Sandy-Bridge plattform inom kort.
Jo i Feb Mars så fick dom återkalla alla för det var nåt fel på dom. Enl. CS"zMacen " sa:Vad tänkte du på då?
Ok. Minns jag rätt så vad det bara vissa modeller det gällde (den vassaste i7 Quad har tydligen haft vissa problem)."Rolf " sa:Jo i Feb Mars så fick dom återkalla alla för det var nåt fel på dom. Enl. CS
Det var en bra fråga, den har mej veterligen inte vart uppe förut."veragutten " sa:Hej. Jag undrar om det är någon svensk som kan hjälpa min fru att starta upp en webbshop här i Thailand. Tacksam för svar.
veragutten
3BB"golfers " sa:Vilken internetleverantor har du?
När windows börjar bli segt är det bara att ominstallera programmet."Sir One " sa:Om du har en windowsmaskin som är seg, vilket alla blir med tiden, så kan det bara värt att testa UBUNTU. Jag använder inget annat, om jag inte är tvungen och det fungerar befriande bra. Ubuntu kan laddas ner från www.ubuntu-se.org.
Helt gratis och med de flesta program du behöver.
Jag sysslar med en del som ska tryckas, bland annat fotografier och jag klarar mig väldigt bra med Ubuntu. Du kan enkelt installera vad du vill av c:a 2000 program, helt gratis.
Det är inte bara för alla människor."gunnarg " sa:När windows börjar bli segt är det bara att ominstallera programmet.![]()
Om du inte fick med någon skiva kan du bränna en själv eller beställa en gratis från datorleverantören 8)"andrejsdenruskige " sa:Den dagen man ska ominstallera Windows så uppdagar man att man aldrig fick med någon skiva och allt var färdig installerat inkl massor av bloatware.
Ccleaner är väl ett program som man bör köra två ggr/dag. Men jag tycker att det är konstgjord andning.
SÅ nu svarar vi åter igen på rubriken och säger Mac 8 dagar i veckan
Är maskinen några år så lär man inte få någon skiva gratis från en leverantör."gunnarg " sa:Om du inte fick med någon skiva kan du bränna en själv eller beställa en gratis från datorleverantören 8)
Min maskin var 4 år och jag fick en ny skiva gratis."Rolf " sa:Är maskinen några år så lär man inte få någon skiva gratis från en leverantör.
Bränna själv beror på vilken version av Win du har. Vissa versioner har inte du inte möjlighet att säkerhetskopiera och då är du rökt.
Grattis"gunnarg " sa:Min maskin var 4 år och jag fick en ny skiva gratis.![]()
Detta är inte vedertaget."gunnarg " sa:Min maskin var 4 år och jag fick en ny skiva gratis.![]()