andrejsdenruskige
Forumveteran
Börjar tro att einar inte vet vad en överklass är...
Einar är en rik norrman, till skillnad från oss svenskar. Einar har kontroll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Börjar tro att einar inte vet vad en överklass är...
Jag kör Volvo Fl 7 och Peterbildt!Tur att man kör Mac
Vad må det vare för skilland på 10,an og 11,an?Jag jobbar som IT tekniker och behöver inte köpa egen PC. Företaget håller mig med nya fräscha, moderna maskiner. Jag kör Windows 10 och 11, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2022, diverse olika Linux, iOS 16 och 17. Det kunderna har har jag inte räknat in. Har inte kommit till ålderns höst ännu, jobbar fortfarande, men om jag fortfarande har intresse av datorer då så har jag sett till att jag slipper gå och köpa mig en beggad.
De är båda mer användarovänliga än Win7.Vad må det vare för skilland på 10,an og 11,an?
De är båda mer användarovänliga än Win7.![]()
Antar att 11 är sämre än 10:an.Ungefär som att alla Excelversioner efter 2003 är närmast oanvändbara.
Jag upplevde det som en livsmedelsaffär, där man hade ställt de mest köpta varorna vid kassan och allt annat var närmast hopplöst att hitta, då de var helt ologiskt placerade.Angående excel så tyckte jag det samma i början när 2007 kom, men har ändrat åsikt om det.
Jag upplevde det som en livsmedelsaffär, där man hade ställt de mest köpta varorna vid kassan och allt annat var närmast hopplöst att hitta, då de var helt ologiskt placerade.
För mig, som ofta gör nya beräkningar och modeller fungerade det inte alls. För den som handlar samma varor varje gång är det säkert bra.
It's alive, kan jag lägga till datorreparatör i cv:t nu då
Men var lite pilljobb, hade ju inte alla verktyg så blev stopp i arbetet par gngr och fick beställt från Lazada.
Men sparade in hälften av kostnaden iaf på att göra det själv.
Och alltid kul när det är klart och funkade.
Frugans hårtork fick funka som värmepistol
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lär dig använda Print Screen.Microsoft tar opp kampen med MacBook Air , hvem vinner ????
Kilde VG.no /
![]()
Microsoft tar opp kampen med MacBook Air , hvem vinner ????
Kilde VG.no /
![]()
Den instalerer skriveprogrammet , men det virker ikke , Og når jeg feilsoker , så står det , har du windows 11 ,så må du sette PC en i S Modus ,såkan du instalere skriveprogrammet for Canon . Har noen på forumet greie på S Modus i Windows 11 . ??????Har litt problem med og instalere skrivar Canon E 4570 På feilsoking viser den ingen feil . Test av printer viser ok , den printer ut test ark .
![]()
![]()
Det står mye om S Modus både på Youtube og på nettet så jeg leser der , men er det noen som har greie på S Modus , med å instalere og avinstalere så takker jeg på forhand , Jeg er gammel og senil ,og så mye nytt i Windows , så greier jeg ikke å folle med i alt som kommer , det for ungdommen ta eg av .Den instalerer skriveprogrammet , men det virker ikke , Og når jeg feilsoker , så står det , har du windows 11 ,så må du sette PC en i S Modus ,såkan du instalere skriveprogrammet for Canon . Har noen på forumet greie på S Modus i Windows 11 . ??????
![]()
Har du inte försökt kontakta säljaren? Eller är det en billig piratkopia som du köpt på secondhand butik?Det står mye om S Modus både på Youtube og på nettet så jeg leser der , men er det noen som har greie på S Modus , med å instalere og avinstalere så takker jeg på forhand , Jeg er gammel og senil ,og så mye nytt i Windows , så greier jeg ikke å folle med i alt som kommer , det for ungdommen ta eg av .
![]()
Jeg tror ikke du har penger nokk til en så dyr printer så jeg har kjopt .Har du inte försökt kontakta säljaren? Eller är det en billig piratkopia som du köpt på secondhand butik?
Det hade varit bättre om du köpt en billigare som fungerat.Varför köpa en dyrare som du inte klarar av att installera?Jeg tror ikke du har penger nokk til en så dyr printer så jeg har kjopt .
![]()