PanPan
Forumveteran
Ja jag tittade på en sådan på Lazada, skall se om dom har på tukcom.Nått sånthär, matande men väldigt kompakt. Ungefär lika dyr som den handhållna du hittade, men blir ju dyrt när det skall vara kompakt.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag tittade på en sådan på Lazada, skall se om dom har på tukcom.Nått sånthär, matande men väldigt kompakt. Ungefär lika dyr som den handhållna du hittade, men blir ju dyrt när det skall vara kompakt.
![]()
Annars så har jag tidigare använt mig av "Genius Scan" på telefonen när jag varit på resa.Ja jag tittade på en sådan på Lazada, skall se om dom har på tukcom.
Jag var påväg till tukcom men kom inte länge än till dörren, va skall jag med en scanner till på 2 år har jag inte behövt scanna ett dokument.Annars så har jag tidigare använt mig av "Genius Scan" på telefonen när jag varit på resa.
Jag har för mig att den faktiskt vavr ganska ok.
Jag var påväg till tukcom men kom inte länge än till dörren, va skall jag med en scanner till på 2 år har jag inte behövt scanna ett dokument.
Går till ett visaserviceställe....
Haha, precis som jag då. Bara en liten bit ovanför Tuc Com, mitt emot där soi Buakhao kommer ut finns det ett ställe som scannar och skriver ut. Click heter det, rekommenderas.Jag var påväg till tukcom men kom inte länge än till dörren, va skall jag med en scanner till på 2 år har jag inte behövt scanna ett dokument.
Går till ett visaserviceställe....
Nu var det 100 år sen jag formaterade från scratch men kan du valt "fel" inställningar vid formatering? Cylinders ? Heads? Nån annan vet säker bättre!En uppföljning om min "låsta" HP-ProBook.
Jag skruvade loss hårddisken, köpte en kabel på Kjell & co så jag kunde ansluta disken till en annan dators USB. Formaterade disken och tydligen fanns DVD med i bootsekvensen (som tur var) så det gick bra att installera W10.
Återstående bekymmer - vilket kanske inte är så mycket att grina över - är att jag inte kommer in i BIOS och att någonting mycket underlig som har hänt. HD har numera bara hälften så stor lagringskapacitet. Den har minskat från knappa 500 GB till knappa 250 GB!
Finns det någon förklaring till att halva kapaciteten försvann vid formateringen? Funderar på om det var någon del som var krypterad eller dylikt genom tidigare skydd?
Är det så fattigt och eländigt i Bang Saen att du måste köpa beggad PC? Fy fan så vill inte jag ha det på ålderns höstPC en som jeg kjopte brukt for 3 år siden , har vert bra til den krasja i går , jeg har altid kjopt brukt PC ,så i dag så kjerringen ho kjoper en ny PC , ho kom hjem med ein dyr Gaiming PC ein Asus TUF Gaiming Ais
![]()

Hvor mange pensjonister er det i Sverige , som ikke har råd å kjopa seg en begangat PC . Her er det snakk å vera ekonomisk Og til å leva på svensk pensjon på ålderens host .det slepper jeg , Vi har det litt bedre med Norsk pensjon utbetaling.Är det så fattigt och eländigt i Bang Saen att du måste köpa beggad PC? Fy fan så vill inte jag ha det på ålderns höst![]()
Ändå måste du köpa en beggad PC?Hvor mange pensjonister er det i Sverige , som ikke har råd å kjopa seg en begangat PC . Her er det snakk å vera ekonomisk Og til å leva på svensk pensjon på ålderens host .det slepper jeg , Vi har det litt bedre med Norsk pensjon utbetaling.
Jag har svensk pension och köper alltid nytt.Hvor mange pensjonister er det i Sverige , som ikke har råd å kjopa seg en begangat PC . Her er det snakk å vera ekonomisk Og til å leva på svensk pensjon på ålderens host .det slepper jeg , Vi har det litt bedre med Norsk pensjon utbetaling.
Han har bara 15 år gamla bilder.Ändå måste du köpa en beggad PC?
Har du inga färska bilder från livet i Bang Saen istället för att ständigt tjata om svenska pensionärers ekonomi. Visa lite från ditt eget liv och släpp andra för en stund. Vore nog klart mer intressant istället för att hela tiden påpeka hur andra har det.
Han har bara 15 år gamla bilder.![]()
Med en begagnad dator kan det finns nya gamla bilder.Han har inte råd med nya bilder
Jeg er vel ein av dei som har mest bilder på forumet , Så for dere klager på antal bilder jeg setter inn, sett inn tilsvarende bilder jeg har sett in på forumet , for dere angriper meg .Han har inte råd med nya bilder
Hvor mange bilder har du sett inn på forumet her ,? Bare i dette året 2023 har jeg sett inn mer bilder en deg ,som er nye fra 2023Han har bara 15 år gamla bilder.![]()
Jeg tror jeg har ein meir moderne PC en din gamle med Windows 95Med en begagnad dator kan det finns nya gamla bilder.
Hva PC har du på ålderens host og du har vel Windows 7 som dei fleste her på forumet her harÄr det så fattigt och eländigt i Bang Saen att du måste köpa beggad PC? Fy fan så vill inte jag ha det på ålderns höst![]()