PC- HJELP

PC en som jeg kjopte brukt for 3 år siden , har vert bra til den krasja i går , jeg har altid kjopt brukt PC ,så i dag så kjerringen ho kjoper en ny PC , ho kom hjem med ein dyr Gaiming PC ein Asus TUF Gaiming Ais

P1160819.webp

PC en som jeg kjopte brukt for 3 år siden , har vert bra til den krasja i går , jeg har altid kjopt brukt PC ,så i dag så kjerringen ho kjoper en ny PC , ho kom hjem med ein dyr Gaiming PC ein Asus TUF Gaiming Ais

P1160819.webp

P1160819.JPG
Dere mobber meg for jeg har den dyraste og beste PC på forumet her , tror jeg , den blir levert med Windows 11 og pris THB 46990 , Her sitter dere med gamle maskiner og Windows 7 og mobber meg for min PC , her er mye avensjuka ute å går

P1160820.webp

Dere mobber meg for jeg har den dyraste og beste PC på forumet her , tror jeg , den blir levert med Windows 11 og pris THB 46990 , Her sitter dere med gamle maskiner og Windows 7 og mobber meg for min PC , her er mye avensjuka ute å går

P1160820.JPG
Ser din okunskap om datorer när du lägger så stor vikt på vilken windowsversion och tror det är grunden till en bra dator.
Byta windows på sin dator är inte svårt.
Men bra speldator har du, vilka spel kör du?

Jeg har ny PC med Windows 11 instalert fra fabrikk . Den leveres med Thai- Engelsk tastatur . Jeg instalerte Svensk og Norsk Tastatur , Jeg kan skrive å og ä men ikke o , jeg må skrive o isteden for , På den andre PC min som kratsja var det Windows 10 som jeg oppgarderte til Windows 11 , der var alle svenske bokstavene med , Men det var Windows 11 pro .som alle bokstavene var med ,

Jeg har lagt inn bilder frå min 80 år dag , er dei flere år siden jeg fylte 80 år
Är du säker att du lagt in det på detta forumet?
Sen är det väl isåfall dom enda bilder från i år, huvudparten av dina bilder går i repeat och du har redan postat dom innan för flera år sedan.
Både under nuvarande nick och ditt tidigare nick.
Samma ältade går i repeat med.
Vissa inlägg ser det ut som du sparat på datorn för samma text till samma bilder som kommer igen.

P1160820.webp

Du verkar alltid så säker på att du har rätt.
Det finns väl fler på det här forumet som använder Mac och då blir det att köpa det billigaste som dom har om man ska ner i din prisklass.
Själv har jag två Mac Book Pro. En 14” och en 16”. Du hade nog fått åtminstone 4 datorer av din sort för samma pengar.

@PanPan vad kostar dina burkar?

Ändå måste du köpa en beggad PC?
Har du inga färska bilder från livet i Bang Saen istället för att ständigt tjata om svenska pensionärers ekonomi. Visa lite från ditt eget liv och släpp andra för en stund. Vore nog klart mer intressant istället för att hela tiden påpeka hur andra har det.
Ni får vänta till slutet av oktober då ska vi till Bang Saen och hälsa på gummans son. Ska bli kul att höra hur han trivs med AI- studierna på universitetet. Jag lovar bilder på den billiga maten och fina bilarna.

Hva PC har du på ålderens host og du har vel Windows 7 som dei fleste her på forumet her har
Jag jobbar som IT tekniker och behöver inte köpa egen PC. Företaget håller mig med nya fräscha, moderna maskiner. Jag kör Windows 10 och 11, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2022, diverse olika Linux, iOS 16 och 17. Det kunderna har har jag inte räknat in. Har inte kommit till ålderns höst ännu, jobbar fortfarande, men om jag fortfarande har intresse av datorer då så har jag sett till att jag slipper gå och köpa mig en beggad.

P1160820.JPG
Du har helt rätt Einar, den svenska avundsjukan är världsberömd.

Det märks inte minns här.

Har du noen bilder på forumet , så vis dei

Det har jeg.
Bildene vises når du leser i de forskjellige trådene.
Hvis du tror at jeg ska poste samme bilder (resirkulere bildene), da tror du feil.
Det er bare du som har dine gamle bilder på «repeat».

Bare for at du ska bli fornøyd så kan du få en bild fra ditt elskede Norge som er tatt her og nå.

Her jobber det en masse folk. Veldig få av disse er nordmenn. Da kompetansen ikke finnes i dette landet så må det rekrutteres ekstern.

image.webp

Jeg har ny PC med Windows 11 instalert fra fabrikk . Den leveres med Thai- Engelsk tastatur . Jeg instalerte Svensk og Norsk Tastatur , Jeg kan skrive å og ä men ikke o , jeg må skrive o isteden for , På den andre PC min som kratsja var det Windows 10 som jeg oppgarderte til Windows 11 , der var alle svenske bokstavene med , Men det var Windows 11 pro .som alle bokstavene var med ,
Köp dig en bra dator såsom en iMAC med 27 tums skärm. men den är väl för dyr för en fattig norrman. :thumbsup:

Tillbaka
Topp