phone number SFI

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
HI some one can tell me SFI number phone nere skantull??

khob khun kha
sucheela

Stockholms intensivsvenska för akademiker

Adress;
Box 17804
Blekingegatan 55, 1 tr,
hus B,
SE-118 94 STOCKHOLM,
SWEDEN

Telefon/Telephone:
08-508 357 81,
08-508 357 85

Fax:
08-508 357 79

E-post:
ann-kristin.melen@​stockholm.se
christina.ryden@​stockholm.se

Webbplats:
http:/​/​www.​sfx-yrke.​se

Kontakter:
Christina Rydén, Utbildningsansvarig
08-508 357 85
christina.ryden@​stockholm.se

Metta Stiernstedt, Utbildningsledare
08-508 357 85
metta.stiernstedt@​stockholm.se

Lägger in en varning här under SFI
ni som tänker söka till Hermods i Hagalund i Solna gör inte det den skolan e kass knappt några lärare o ni lär er inte så mycke där mest en massa bidragstagare som inte vill lära sig

Men kan rekommendera MIroi lärartätt o små grupper

Micke Glimt

:mad:Samma här i södra Sverige...hon(frugan) har slutat på 1:a stället...enbart "drägg" med //...och inget intresse varken från lärare eller elever.SFI är nog bra på ett sätt....om utbildningen andvänds rätt.Min fru kämpar verkligen hela veckan med språk o arbete....bidrag???...vad är det...har vi aldrig sett röken av...är väl bara rika // med 8 ungar o merchedes som får de?...(Ingen diskriminering)..... :eek:

Ha en fortsatt bra dag!

Frank

Redigerat av forumvärden. Rasistiska och diskriminerande uttryck är inte tillåtna.

Utdrag ur reglerna:

Det är inte tillåtet att uttala eller sprida hot eller missaktning på forumet för en grupp av personer med anspelning på ras, hudfärg, nationellt eller etniskt ursprung, trosbekännelse, sexuell läggning eller ålder.

???Lessen...jag uttryckte mej lite för mkt...när det gällde SFI:s elever!!!

Frank :-\

Lånar den här tråden lite! Någon av er som har gått (eller vars fruar gått) som har något lätt material att dela med sig av? Thai, min tjej, vill gärna ha lite papper för att kunna plugga svenska själv (hon bor fortfarande i Thailand). Min kompis som är lågstadielärare tog fram lite papper som han använder till ungarna i skolan när dom ska lära sig läsa, men dom var alldeles för svåra tyvärr! Men från SFI borde det väl finnas något lämpligt? :D

"gnage " sa:
Lånar den här tråden lite! Någon av er som har gått (eller vars fruar gått) som har något lätt material att dela med sig av? Thai, min tjej, vill gärna ha lite papper för att kunna plugga svenska själv (hon bor fortfarande i Thailand). Min kompis som är lågstadielärare tog fram lite papper som han använder till ungarna i skolan när dom ska lära sig läsa, men dom var alldeles för svåra tyvärr! Men från SFI borde det väl finnas något lämpligt? :D

Då vet e fasaen om SFI e lättare på sfi e det en jäkla massa gramatik som dom aldrig kommer att ha nån nytta av men om hon har tillgång till dator så kan hon ju pröva lite på denna sida
http://sfi.halmstad.se/safir/

Micke :)

Tack för länkarna. Såg intressant ut, ska kika närmare på dom lite senare!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp