Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Känner ett par sådana människor som jag hjälper. Ibland känns det som att slåss mot en vägg av sten men vackra människor så kämpar vidare.Det som är förjävligt, hon stod alltid och sjöng, laga mat aldrig fabrikat men vi misstänkte iaf jag att inte så glad hemma men inte till den del.
Hon var en kärring som gjorde trivsel ombord men samtidigt tänkte för mycket på saker hon inte hade att göra med, typ hur andra hade det på andra båtar och mådde.
Ett exempel på en människa som inte fick den hjälp han behövde och inte lämnade jordelivet med flaggan i topp tyvärr.Fotbollsikonen Bosse Larsson har avlidit i en ålder av 79.
Tråkigt att höra. Vad hände?Ett exempel på en människa som inte fick den hjälp han behövde och inte lämnade jordelivet med flaggan i topp tyvärr.
Fotbollsikonen Bosse Larsson har avlidit i en ålder av 79.
Inte kanske, DEN bäste! Det fanns tydligen ett hav av blommor vid minnesplatsen på Malmö Stadion igår. Bosse var unik!Bosse minns man framförallt för den eminenta framspelningen till Thomas Sjöbergs mål mot Brasilien i VM i Argentina 1978.
Kanske Sveriges bäste mittfältare genom tiderna.
BTT
Undrar jag med.Tråkigt att höra. Vad hände?
Han led av samma åkomma som Kapten Lager på Freja, de bägge råkade riktigt illa ut. Men det är kanske inget att gå vidare in på i denna RIP tråd, finns mycket skrivet en googling bort för den som är intresserad.Undrar jag med.
Nä men då så, varför började du då ?Han led av samma åkomma som Kapten Lager på Freja, de bägge råkade riktigt illa ut. Men det är kanske inget att gå vidare in på i denna RIP tråd, finns mycket skrivet en googling bort för den som är intresserad.
Det förtjänar att belysas att vi inte tar hand om våra sjuka som vi borde och att det skapar problem och elände.Nä men då så, varför började du då ?
Countrystjärnan Laura Lynch död i bilkrasch
Countrystjärnan Laura Lynch död i bilkrasch
Countrystjärnan Laura Lynch har dött i en trafikolycka, skriver amerikanska medier.www.aftonbladet.se
Slut med 34:an alltså. Den gick i himlen in!
HejInte kanske, DEN bäste! Det fanns tydligen ett hav av blommor vid minnesplatsen på Malmö Stadion igår. Bosse var unik!