Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kaiser Franz, alltså Franz Beckenbauer, har enligt nyheterna gått ur tiden. En mycket duktig fotbollsspelare.
Kaiser Franz, alltså Franz Beckenbauer, har enligt nyheterna gått ur tiden. En mycket duktig fotbollsspelare.
Vilket år var det? När MFF gick till final i Europacupen 1979 mötte dom Wisla Krakow i kvarten och Austria Wien i semin. Sen blev det som bekant torsk i finalen mot Nottingham Forest i München.Honom såg jag live på Malmö Stadion på 70 talet i en Europa cup match mellan MFF och Bayern Munchen.
30.000 åskådare på stadion då vilket var oerhört mycket folk på den tiden när Malmös snitt på stadion låg kring 2500 åskådare.
BTT
Vilket år var det? När MFF gick till final i Europacupen 1979 mötte dom Wisla Krakow i kvarten och Austria Wien i semin. Sen blev det som bekant torsk i finalen mot Nottingham Forest i München.
Alla tycks ha glömt en som hade mycket nära anknytning till Thailand. Till och med jag har suttit i samma bar (Bodega Bar) som han ett par gånger. Hoppas det är tillåtet att posta fast det är en tid sedan.
![]()
1 tn visningar · 49 reaktioner | Original singer of Pattaya song... by Lou De Pryck | By Bodega Bar Pattaya Thailand | Facebook
Original singer of Pattaya song... by Lou De Pryckwww.facebook.com
Den här passar väl bra i sammanhanget.Hörde nyss på nyheter från Sverige att Rednex medlem Anders Dagger Sandberg dött endast 55 år gammal.
Han är ju från Kiruna, och jag har träffat honom några gånger.
Läste precis att Arne Hegerfors har gått bort.![]()
Eller Björge Lillelien (osäker på stavningen) i Norge.![]()
Arne Hegerfors är död – blev 81 år
Arne Hegerfors är död, rapporterar SVT . Den folkkära kommentatorn blev 81 år gammal. – Det svider i hjärtat, säger vännen Anders ”Ankan” Parmström.www.expressen.se
En av Sveriges absolut största fotbollskommentatorer.
Minns varje match på 70 talet från VM då längtade man efter matcherna där Arne kommenterade.
Ingen hade hans inlevelse i spelet.
Den enda man kan jämföra honom med är den legendariske danske kommentatorn Svend Gehrs.
BTT
Eller Björge Lillelien (osäker på stavningen) i Norge.