Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
MördarenYtterligare en legend har lämnat oss......
![]()
O.J. Simpson är död
Amerikanska fotbollsstjärnan O.J. Simpson är död, uppger familjen på X. Han dog efter flera års kamp mot cancer och blev 76 år gammal.www.svt.se
Såg precis den tråkiga nyheten
pattaya-Robban finns inte bland oss något mera
Enis
Vem var det?Såg precis den tråkiga nyheten
Enis
En gaphalsVem var det?
Mycket tråkigt att denna hyllade människa har lämnat oss....
![]()
Anna-Greta Leijon har gått bort
Tidigare justitieministern Anna-Greta Leijon har gått bort efter en kort tids sjukdom, 84 år gammal. Det bekräftar Socialdemokraterna för SVT.www.svt.se
Gaphalsar är rätt så vanliga i Pattaya.En gaphals
Ja hon va en riktig klippa! Utan henne så hade skjutits som fan i Sverige!Mycket tråkigt att denna hyllade människa har lämnat oss....
![]()
Anna-Greta Leijon har gått bort
Tidigare justitieministern Anna-Greta Leijon har gått bort efter en kort tids sjukdom, 84 år gammal. Det bekräftar Socialdemokraterna för SVT.www.svt.se
Ja hon va en riktig klippa! Utan henne så hade skjutits som fan i Sverige!![]()
En bra killeVem var det?
Nu vet jag inte vem det var. För att stilla nyfikenheten, var såg du det?Såg precis den tråkiga nyheten
Enis
Sånt ser man kanske bland typ forum, fb, fruar hör av sig.Nu vet jag inte vem det var. För att stilla nyfikenheten, var såg du det?
Nu har jag frågat 2 kända svenska pattayarävar i min ålder som har +20 år här och båda vem är det?Såg precis den tråkiga nyheten
Enis
Jo det finns det ju också i Pattaya, utöver gaphalsar men för mig en helt okänd person.En bra kille![]()
Mördaren
De är korrekt att han han vart friad från mordrättegången men det betyder ju inte att han inte gjorde det. De är väl som Leif GW skulle ha sagt Polisiärt uppklarat.vad jag känner till så dömdes han aldrig för mord, men du kanske har en källa på detta?....