Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bengt Frithiofsson har tagit sin sista sipp ur baginboxen. Han får 4 solar...
En helt underbar text, jag tror jag vet nån som dom första raderna passar in på.Hej
Vila i frid.
Mvh isan lover
Ja inga inlägg idag som jag har settEn helt underbar text, jag tror jag vet nån som dom första raderna passar in på.
"Well, I woke up Sunday mornin'
With no way to hold my head that didn't hurt
And the beer I had for breakfast wasn't bad
So I had one more for dessert"
Riktigt tråkigt men väntat. Tyvärr var det litecslitningar mellan han och Mike som gjorde att vininte fick se Frank något mer i programmet![]()
”American pickers”-profilen Frank Fritz död
”American pickers”-programledaren Frank Fritz är död. Han dog på hospice två år efter att ha drabbats av en stroke.www.aftonbladet.se
Riktigt tråkigt men väntat. Tyvärr var det litecslitningar mellan han och Mike som gjorde att vininte fick se Frank något mer i programmet
.
Jag var med i gruppen som hans flickvän hade
En till som slutat göda knarkmaffian
Hade han ett namn?![]()
Dottern är lite ledsen idag över att ha mist sin tonårsidol
Enis
HejHade han ett namn?
Hade han ett namn?
Hej
Vet inte, för mig var både han och gruppen han hade varit medi helt okända.
Men det är väl en generationsfråga.
Mvh isan lover
One Direction har uppskattningsvis tjänat över 300 miljoner dollar som band under sin karriär. Deras intäkter kommer från albumförsäljning, turnéer, merchandise och olika affärssamarbeten. De är ett av de mest framgångsrika pojkbanden genom tiderna både musikaliskt och ekonomiskt.
HejLiam
Har du haft radioskugga och bara hållt dig uppdaterad om tandlösa dansande rödskjortor till gummor de senaste deceniumen...
Enis
Ja jag sällar mig till skaran, kände inte igen honom. Eventuellt namnet på pojkbandet men osäker.Hej
Jag lyssnar mest på musik från 60, 70 och 80-talet, sen var det väl ett av flera pojkband vars fans mest bestod av tonårsflickor.
Mvh isan lover