JBK.Ltd.
Forumveteran
En av Sverigedemokraternas hjälpredor.
Lars Wistedt (SD) är död
Riksdagsledamoten Lars Wistedt (SD) är död. Det bekräftar partiet för Ekot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr måste jag skriva här igen då min kära vän Pi Larsa somnat in på Rayongkusten.
Lars Olof Holmbom från Byske vila i frid. Många här kände säkert honom.
Han hade restaurang på Soi Wattham på andra sidan Sucken för 20 år sedan.
Sedan flyttade han upp till Byhålan och bodde där innan han flyttade ner till
Mae Phim för några år sedan.![]()
![]()
Jag har redan skrivit papper på att när jag avlider ska min aska spridas på soi 8 i Pattaya.
Jag löser det. Skicka dig till Göteborg bara med BussgodsTror det går dåligt med asktransporter i från drömmarnas värld till Pattis
Trump hyllar honom trots att han var demokrat.![]()
Jordnötskungen som blev USA:s president – Jimmy Carter är död
Han odlade jordnötter, intygade att han sett ett ufo, var kompis med självaste Elvis Presley – och har ätit mazariner med Sveriges dåvarande biståndsminister Hillevi Engström. Men framför allt var han en gång USA:s president. Den 39:e i ordningen och den som var gift längst – och blev äldst av...www.aftonbladet.se
Trump röstade säkert på han.Trump hyllar honom trots att han var demokrat.![]()
Han har ju varit demokrat också.Trump röstade säkert på han.
Han har ju varit demokrat också.
Trump's political party affiliation has changed numerous times. He registered as a Republican in Manhattan, New York in 1987, switched to the Reform Party in 1999, the Democratic Party in 2001, and back to the Republican Party in 2009.
Biden har knappast 10 år kvar nuJag såg en färsk intervju med Carter för några år sedan när han hade passerat de 90 och han verkade vara i mycket bättre skick än Biden.
Förmodligen ärftligt då och mao så har du endast undfallande polareHan är en "One man show" som utnyttjar allt och alla för sin egen vinnings skull
Kan bli intressant när han och Elon ryker ihop för två narcisisster går inte ihop. Har tyvärr personlig erfarenhet av detta med en mor och en storasyster som inte kunde vara mer än 5 minuter i samma rum förrän knivarna började fara i rummet !
Sorgligt att han är så dåligt skick i den åldern , tråkigtBiden har knappast 10 år kvar nu