R.I.P

Screenshot_20241126-163157~2.png

En av Sverigedemokraternas hjälpredor.

Min käre vän Bosse Buss Jädervik fällde in årorna tidigare i veckan efter en kort tid med aggressiv cancer. Han bodde i Isaan de senaste 15 åren. Tidigare höll han till på Samui. Kanske någon här kände honom?
Må han vila i frid. Nu har han i alla fall inte ont längre.
IMG_2937.png

Tyvärr måste jag skriva här igen då min kära vän Pi Larsa somnat in på Rayongkusten.
Lars Olof Holmbom från Byske vila i frid❤️. Många här kände säkert honom.
Han hade restaurang på Soi Wattham på andra sidan Sucken för 20 år sedan.
Sedan flyttade han upp till Byhålan och bodde där innan han flyttade ner till
Mae Phim för några år sedan.
IMG_3043.png
IMG_3044.png

Tyvärr måste jag skriva här igen då min kära vän Pi Larsa somnat in på Rayongkusten.
Lars Olof Holmbom från Byske vila i frid❤️. Många här kände säkert honom.
Han hade restaurang på Soi Wattham på andra sidan Sucken för 20 år sedan.
Sedan flyttade han upp till Byhålan och bodde där innan han flyttade ner till
Mae Phim för några år sedan.
IMG_3043.png
IMG_3044.png

Hoppas han får ha sin viloplats i Thailand så dom inte flyger hem honom så han hamnar på någon djupt deprimerande svensk kyrkogård.

Jag har redan skrivit papper på att när jag avlider ska min aska spridas på soi 8 i Pattaya.

BTT

Vet inte riktig hur det fungerar sprida askan i Thailand , lite klurig är det Sverige. (Morsan och farsan) . Så sa dom att sjön vid barndoms gården gick inte där hade dom dumpat för många sa dom. Mig veterligen 2st. Så där vart det stopp. Hemma på gården vart det stopp. Sedan var jag less så då placera jag dom mitt i skogskifte. Vilket vart nej då det gick en å där jag satt krysset. Flyttade krysset några hundra meter så vart det godkännt Sedan tog jag askan och störde den vid en storgran vid sjön ändå.
Själv skall jag ta tag i detta med testamente och sista vilja. Har börja klura lite på det.

Han har ju varit demokrat också.

Trump's political party affiliation has changed numerous times. He registered as a Republican in Manhattan, New York in 1987, switched to the Reform Party in 1999, the Democratic Party in 2001, and back to the Republican Party in 2009.

Han är en "One man show" som utnyttjar allt och alla för sin egen vinnings skull

Kan bli intressant när han och Elon ryker ihop för två narcisisster går inte ihop. Har tyvärr personlig erfarenhet av detta med en mor och en storasyster som inte kunde vara mer än 5 minuter i samma rum förrän knivarna började fara i rummet !

Han är en "One man show" som utnyttjar allt och alla för sin egen vinnings skull

Kan bli intressant när han och Elon ryker ihop för två narcisisster går inte ihop. Har tyvärr personlig erfarenhet av detta med en mor och en storasyster som inte kunde vara mer än 5 minuter i samma rum förrän knivarna började fara i rummet !
Förmodligen ärftligt då och mao så har du endast undfallande polare :rolleyes:

Tillbaka
Topp